Minecart elevator fejl.

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
RudiHansen

Minecart elevator fejl.

Post by RudiHansen »

Jeg har forsøgt at bygge denne elevator i Adventure og Normal world, men den virker ikke rigtigt.

http://www.youtube.com/watch?v=qShSeP5q6zs

Når man fjerner stenen under den Minecart man har anbragt, så falder den igennem hullet, og lander ikke på stigen som den skulle.

Det virker fint i mine Singleplayer verdner.

Nogen der ved hvad problemet kan være?
FedeAnderzen

Re: Minecart elevator fejl.

Post by FedeAnderzen »

Kan det have noget at gøre med vores Train Plugin ?
Image
julemand101

Post by julemand101 »

FedeAnderzen wrote:Kan det have noget at gøre med vores Train Plugin ?
Jeg er ikke helt sikker og jeg har andre opgaver i øjeblikket jeg vil prioritere højere end minecarts der falder igennem stiger (som fx at få serveren opdateret til nyt recommed build). :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
pitti999

Post by pitti999 »

Jeg tror ikke det er Train Pluginet (Skal selvfølgelig ikke kunne sige det 100 % ) Men der er bare noget med redstone elevator i multiplayer. Har også selv bygget nogen i singelplayer som fungere fint, men når jeg putter dem ind i multiplayer går der ged i det.

Jeg kan anbefale at i tager fat i Cola_00. Han har bygget en elevator som fungere nogenlunde.
Im mr meeseeks look at me...
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

pitti999 wrote:
Jeg tror ikke det er Train Pluginet (Skal selvfølgelig ikke kunne sige det 100 % ) Men der er bare noget med redstone elevator i multiplayer. Har også selv bygget nogen i singelplayer som fungere fint, men når jeg putter dem ind i multiplayer går der ged i det.

Jeg kan anbefale at i tager fat i Cola_00. Han har bygget en elevator som fungere nogenlunde.

Nu er der så ikke noget redstone i denne model... :shock:
Image
pitti999

Post by pitti999 »

FedeAnderzen wrote:Nu er der så ikke noget redstone i denne model... :shock:
Oh... Mig der havde misforstået det :| Så kan det godt være at det er Train Pluginet.
Dog kan jeg stadig anbefale at spørge til Cola_00's elevator. Den fungerede ganske fint, dog kræver den lidt flere ressourcer end den som er vist på filmen.
Im mr meeseeks look at me...
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

pitti999 wrote:
Oh... Mig der havde misforstået det :| Så kan det godt være at det er Train Pluginet.
Dog kan jeg stadig anbefale at spørge til Cola_00's elevator. Den fungerede ganske fint, dog kræver den lidt flere ressourcer end den som er vist på filmen.
Faktisk kan det slet ikke betale sig med alt det redstone gejl til en elevator nu vi har det fine Train Plugin.

Lav hellere en bane og sæt en cart for oven og en for neden. Sørg for at sæt i gang knappen aktiverer Boosterrail'et både for oven og for neden og vupti der er en fin elevator.
Image
Scrollzz

Post by Scrollzz »

FedeAnderzen wrote:
pitti999 wrote:
Faktisk kan det slet ikke betale sig med alt det redstone gejl til en elevator nu vi har det fine Train Plugin.

Lav hellere en bane og sæt en cart for oven og en for neden. Sørg for at sæt i gang knappen aktiverer Boosterrail'et både for oven og for neden og vupti der er en fin elevator.
Eller det nyeste nye... trapper!
Nemisisdk

Post by Nemisisdk »

Har fu forsøgt at udskifte stierne med evt
signs eller trap doors???
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Burde både ikke også virke ?
Image
Post Reply