Tænkte at vi også måtte have en tråd hvor vi kan vise vores byggerier frem
Vil starte ud med at fortælle at den strejfende ulv der pludselig dukkede op i mit lager for nogle dage siden nu er tam og har fået sig et fint hundehus. Med matchende halsbånd, madskål og det hele!
Hils på Vuffi!
Billeder fra Eldamar
- FedeAnderzen
- Grandt_666
Re: ZX-corp i billeder
Jo, med mindre man farver dem.FedeAnderzen wrote:Plejer de ikke at have røde halsbånd ?
Member of The Islanders
- FedeAnderzen
Grandt_666 wrote:Jo, med mindre man farver dem.FedeAnderzen wrote:Plejer de ikke at have røde halsbånd ?
Det anede jeg slet ikke man kunne, er i klar over hvor mange Magenta farvede ulve jeg kunne have haft....
-
Haha, ja det er jo dét
- Ninjastick
Vi skat.. Hvor mange vi kunne ha' haft <3FedeAnderzen wrote: Det anede jeg slet ikke man kunne, er i klar over hvor mange Magenta farvede ulve jeg kunne have haft....
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- FedeAnderzen
Undskyld Pusser og så opdagede du endda min fejl på Valentines DayNinjastick wrote:Vi skat.. Hvor mange vi kunne ha' haft <3FedeAnderzen wrote: Det anede jeg slet ikke man kunne, er i klar over hvor mange Magenta farvede ulve jeg kunne have haft....
-
Jaøh... Jeg afbryder lige jeres kærestesnak engang, ikke?
For et par dage siden lavede jeg denne lille kæle-ko farm.
Der er store ændringer i ZX-corp på vej, og dette er et af de første skridt.
Xuno har tænkt sig at lave en automatisk kofarm på et tidspunkt, men først når 1.5 er udkommet. Derfor syntes jeg at jeg ville lave et lille midlertidigt sted.
Jeg er meget dyrevenlig, og bryder mig ikke om at kalde det et slaughterhouse og hvad man ellers ser rundt omkring, så dette er altså vores kælekøer... Bum. Og så lader vi lige som om at vi aldrig slår dem ihjel <3
For et par dage siden lavede jeg denne lille kæle-ko farm.
Der er store ændringer i ZX-corp på vej, og dette er et af de første skridt.
Xuno har tænkt sig at lave en automatisk kofarm på et tidspunkt, men først når 1.5 er udkommet. Derfor syntes jeg at jeg ville lave et lille midlertidigt sted.
Jeg er meget dyrevenlig, og bryder mig ikke om at kalde det et slaughterhouse og hvad man ellers ser rundt omkring, så dette er altså vores kælekøer... Bum. Og så lader vi lige som om at vi aldrig slår dem ihjel <3
-
Så er vi ved at få indrettet træet, og det første træhus er kommet op. Rigtig fin udsigt fra terassen indtil videre
- pitti999
Floooot udsigt !Btnlrchjhnsn wrote:Så er vi ved at få indrettet træet, og det første træhus er kommet op. Rigtig fin udsigt fra terassen indtil videre
Im mr meeseeks look at me...