Hej admins. Jeg ville gerne undskylde for at jeg var en idiot den. 02-02-2013. Mit navn indgame er Anti_molle.
Det her er hvad der skete. Jeg var til en gamer-nat sammen med nogle af mine kammerater, også nogle der spiller på serveren. Hen af natten til denne gamer, fik vi alt for meget at drikke, og lige pludselig var man ikke sig selv mere. Kan ikke huske alt, men kan godt huske at jeg gik ind på serveren og skrev at jeg var fuld. Det var min første gang jeg var fuld, så derfor vidste jeg ikke hvordan jeg ville reagere eller hvad jeg ville gøre. Men i dette tilfælde gik jeg ind på jeres server og skrev "At jeg var fuld, og at jeg gerne ville have ban så jeg ikke gjorde noget dumt" det kan jeg godt se var u modent. Skulle måske have skrevet en pm til en admin, i stedet for at skrive det i chatten.
Jeg undskylder mange gange for min umodenhed den nat, og tro mig, gjorde det kun pga. den dumme alkohol.
Det ville selvfølgelig ikke gentag sig, fordi vi for efter tiden ikke tager computer med når vi skal drikke. Igen mange gang undskyld og håber i ville se lyst på, at det aldrig ville gentag sig.
Undskyldning for umodenhed.
- xcanner
Re: Undskyldning for umodenhed.
Kom med en ny undskyldning om 3 mrd, så vil jeg tage den op til overvejelse!
It's all about the community
- mortenersej9
Re: Undskyldning for umodenhed.
Oki, det var en god klat tid.