Jeg skulle jo finde på noget Minecraftrelateret, da jeg sad og kedede mig på en fridag som var planlagt til at foregå på crafters. Serveren havde ”tabt tråden”, og der måtte fintænkes for at finde på lidt at tage sig til. Det resulterede så bl.a. i en omgang vridning af et plastikkort. Derfor lige en ekstra ansøgning fra min side:
Dit Navn: René
Dit Minecraft Navn: Jeg bruger primært: Grandt_666 Sekundært, og som denne ansøgning drejer sig om: Maskotten
Alder: 36
Sted: Syddanmark
Interesser: Hovedsageligt Minecraft, hvilket det meste af min fritid går med i øjeblikket.
Minecraft erfaring: Er elendig til at bygge noget pænt, men at få noget til at virke, det skal nok lykkes.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Google.dk er min ven.
Venner på serveren? Hmm… må man skrive alle?
Hvorfor vil du joine vores server: Et hvert samfund med respekt for sig selv, har da en maskot. Det mangler vi på The Island, og det er jo så hovedformålet med at søge om adgang til den hellige VIP status for Maskotten. At den så kan misbruges til at få korn til at gro i andres fravær skader jo ingen.
Har du læst og forstået reglerne? Har da brugt et par minutter på at læse overskrifter, og er bekendt med at skulle sidde og tælle får… jeg mener spillere hele tiden fremover, så ikke regel nummer 23 bliver tilsidesat.
Ekstra ansøgning
- julemand101
Re: Ekstra ansøgning
Godkendt og promoted.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.