vip

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Vodka_12
Posts: 1
Joined: 14 Feb 2013, 19:57

vip

Post by Vodka_12 »

hej jeg hedder mikkel og er Vodka_12 jeg har været inde på jeres server og jeg må sige at jeg er imponeret det er den bedste server jeg har spillet på jeg er begyndt med min bruger for en uge siden og jeg har bygget en svævende farm :D
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: vip

Post by julemand101 »

Vodka_12 wrote:hej jeg hedder mikkel og er Vodka_12 jeg har været inde på jeres server og jeg må sige at jeg er imponeret det er den bedste server jeg har spillet på jeg er begyndt med min bruger for en uge siden og jeg har bygget en svævende farm :D
Du kan ikke bygge herinde uden at være VIP hvilket du ikke er uden en ansøgning. Så det virker som en god start du har gang i med med at lyve overfor os. Desuden:

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply