VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
batmikbat

VIP

Post by batmikbat »

Kære crafters.dk, jeg vil rigtig gerne blive VIP, da jeg synes efter noget tid inde på jeres hjemme side og server, godt kunne lide det hele. Og derfor vil jeg gerne kunne tage skridtet op og blive VIP. :)
batmikbat

Ansøgning om at blive VIP

Post by batmikbat »

Hej crafters.dk jeg vil gerne bede om tilladelse, om at blive VIP på jeres server.

Jeg hedder Christian.

Mit Minecraft navn er: batmikbat.

Jeg er 16 år gammel.

Jeg bor i Århus.

Mine interesser er: Computer spil som LoL, Minecraft, og så spiller jeg også lidt playstation

Jeg hørte om crafters.dk i en video på youtube som sendte et link til Minecraftforum.net, og så trykkede jeg på knappen hvor der stod "servers" og så søgte jeg efter danske servers. Og så synes jeg jeres virkede mest seriøs.

Grunden til at jeg gerne vil blive VIP på jeres server, er at jeg synes jeres ideer er super gode. Og så har jeg normalt også en god fantasi til at bygge noget nyt som kan være fedt! Nogen eksempler kunne være et hus nede i en mine, eller et hus under vandet, jeg kan godt lide og lave nogen huse der er lidt udfordring i, og noget sjov over. Men huset skal selvfølgelig også se ordentlig ud.

Og med hensyn til reglerne, har jeg aldrig været en der prøver og snyde andre mennesker da jeg selv har prøvet og blive snydt. Så jeg kender følelsen af at folk som virkelig snyder et andet menneske.

Jeg håber denne ansøgning er god nok :-)

Mvh batmikbat
GumZ1110

Re: VIP

Post by GumZ1110 »

Godkendt - kom ind og få en test i reglerne
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
GumZ1110

Post by GumZ1110 »

1. test ikke bestået, kan få en ny imorgen
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
julemand101

Post by julemand101 »

Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply