Ansøgning til VIP :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
A_og_A

Ansøgning til VIP :)

Post by A_og_A »

Dit Navn: Anna

Dit Minecraft Navn: A_og_A

Alder: 12 :3

Sted: København, Hellerup

Interesser: Altså, jeg går til ridning om Onsdagen Men ellers er jeg lidt af en nørd til Minecraft :)

Minecraft erfaring: Jeg spillede en del på Singelplayer engang, men nu er det blevet rigtig kedeligt! Der er ingen at snakke med :P Ja, jeg har spillet meget på servere på det seneste, jeg ved ikke om jeg behøver at skrive det men den jeg har spillet mest på (før denne) er meepcraft (IP: meepcraft.com)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem danskeservers.dk

Venner på serveren? Nej, ikke endu :P

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har haft meget svært med at finde en god server, men den her ser både god og sjov ud! Plus er den jo uld af danskere hvilket jo altid er en bonus :D

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har kigget den igennem et par gange så jeg husker dem. De er skrevet godt så jeg har ikke noget problem i at forstå dem. Lyder meget rimelige alle sammen.

Jeg kunne virkeligt godt tænke mig at være VIP og ligesom kunne hjælpe andre, hvis de for brug for det :)
Håber i kunne lide min ansøgning og acceptere den, hvis ikke er jeg meget åben får tips til at gøre den bedre til en anden gang :)
Grandt_666

Re: Ansøgning til VIP :)

Post by Grandt_666 »

Ansøgning godkendt.

Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en moderator (blå) eller admin (rød).
Member of The Islanders
Grandt_666

Re: Ansøgning til VIP :)

Post by Grandt_666 »

Testet og promoted
Member of The Islanders
Post Reply