Andrb's ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Andrb

Andrb's ansøgning

Post by Andrb »

Navn: Mit navn er Mathias

Minecraft navn: Andrb

Alder: 12

Sted: Øst sjælland

Inetresser: Mine inetresser er minecraft og servers. Men er ikk så vild med singleplay... fordi det er sjovere at spille sammen med andre ... Men spiller også andre spil :o Som Leauge of legends (lol)

Erfaring: Har spillet masser på en anden server hvor jeg har lært meget men har kun spillet omkring et ½ år så ved ikk alt men jeg har masser af venner der spiller minecraft og jeg taler rigtig meget med en over skype som jeg spiller minecraft og (lol) med.

Hvor jeg hørte crafters fra: jeg skulle spille på en server men den var ikk oppe så skulle jeg til at stemme på den server på minecraft listen også så jeg Crafters havde set nogle gange før men nu gav jeg det en chance også :lol:

Venner på serveren: jeg har ikk nogle venner der spiller på serveren ... Endnu :lol: Men jeg håber på at møde en masse ny folk som jeg ser frem til at blive venner med :)

Hvorfor jeg joinede denne server: Ja den skrev jeg lidt om får :lol: men kan godt skrive den igen ... Det var fordi den server jeg skulle ind på var ikk oppe også så jeg den på serverlisten også gav jeg det end chance :lol:

Har du læst og forstået reglerne: ja jeg har forstået dem fordi jeg læste dem lige en extra gang for at være sikker på det hele :lol:
FedeAnderzen

Re: Andrb's ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Godkendt kom ind og bed en mod (blå) eller admin (rød) om testen når du kan reglerne.
Image
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

fejlede første test og kan få en ny imorgen (4/3 2013)
Image
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

testede og promodet
Image
Post Reply