Ansøgning- Lukasefm

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
lukas123efm
Posts: 2
Joined: 05 Mar 2013, 18:09

Ansøgning- Lukasefm

Post by lukas123efm »

Hej crafters.dk ^^Jeg er en ny spiller og jeg kunne godt tænke mig at komme igang så jeg laver den her ansøgning blev helt glad da jeg så en dansk sever med mange verdner og jeg acceptere reglerne 100%^^
Mvh. Lukasefm
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning- Lukasefm

Post by Grandt_666 »

lukas123efm wrote:Hej crafters.dk ^^Jeg er en ny spiller og jeg kunne godt tænke mig at komme igang så jeg laver den her ansøgning blev helt glad da jeg så en dansk sever med mange verdner og jeg acceptere reglerne 100%^^
Mvh. Lukasefm
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
User avatar
lukas123efm
Posts: 2
Joined: 05 Mar 2013, 18:09

Ansøgning- Lukasefm

Post by lukas123efm »

Dit Navn: Lukas

Dit Minecraft Navn: Lukasefm

Alder: 14

Sted: København

Interesser: Computer, Spil, Fodbold og i det hele taget sport

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i 2 år nu og bliver aldrig træt jeg er best til at bygge og dræbe creeper :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Inde på skype så jeg der var en der skræv i status'' Join denne server: Og så server Ip''

Venner på serveren? Nej dsv ikke men håber jeg for :D

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil joine denne servre fordi jeg så der var forskællige verdener og man selv skulle skaffe tingene :D
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning- Lukasefm

Post by Grandt_666 »

lukas123efm wrote:Dit Navn: Lukas

Dit Minecraft Navn: Lukasefm

Alder: 14

Sted: København

Interesser: Computer, Spil, Fodbold og i det hele taget sport

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i 2 år nu og bliver aldrig træt jeg er best til at bygge og dræbe creeper :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Inde på skype så jeg der var en der skræv i status'' Join denne server: Og så server Ip''

Venner på serveren? Nej dsv ikke men håber jeg for :D

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil joine denne servre fordi jeg så der var forskællige verdener og man selv skulle skaffe tingene :D

Din ansøgninng er godt nok rettet til, så den følger eksemplet, men den indeholder ikke nok til at vurdere om du kan passe ind på serveren. Din ansøgning er herfor afvist, da dette er dit 2. forsøg.

Jeg vil anbefale dig at kigge på http://www.minecraftlisten.dk/, og finde en anden server.
Member of The Islanders
Post Reply