Dit Navn: Carl-Emil
Dit Minecraft Navn: cefagerlund
Alder: 9
Sted: Søborg
Interesser: Spil, computer, minecraft, Svømning, Kendama, skating
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?
Jeg har spillet i halvandet år. Har spillet med skolevenner på deres servere. Har det på iPad og iPod og Mac. Elsker minecraft og ser alle film på Youtube jeg kan finde
Hvor har du hørt om crafters.dk: Vi fandt det på Google ved at søge.
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her. Ingen endnu. Men håber at få mange!
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi den er meget flot, og jeg kunne godt tænke mig at bygge med på den verden. Og så vil jeg gerne lære nogle gode tricks af jer alle sammen.
Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst dem, og min far har snakket med mig om dem. Jeg ved godt man ikke skal ødelægge nogle andres ting, og at man altid kan spørge, hvis man er i tvivl.
Jeg ved godt jeg kun er 9 år og mange af jer er meget ældre. Men min far hjælper mig, og jeg vil bare gerne blive rigtig god, og lære af jer.
Med venlig hilsen
Carl-Emil
VIP ansøgning
-
Re: VIP ansøgning
Hvis din far hjælper dig, vil vi meget gerne have dig ind på serveren. Kom ind og få en test i reglerne!
- cefagerlund
Det lyder godt. Hvordan foregår det mon... VI kigger lige i hjælp.
/CE
/CE
- julemand101
Inaktiv.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.