Ansøgning om VIP status

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Bekker00

Ansøgning om VIP status

Post by Bekker00 »

Dit Navn: Bo

Dit Minecraft Navn: Bekker00

Alder: 47

Sted: Nordsjælland

Interesser: Jeg holder meget af figurkrigsspil, f.eks. Warhammer, Anden verdenskrig og hvad der ellers byder sig. Jeg spiller også en del computerspil, primært first person shooter på Xbox. Derudover kan jeg godt lide at arbejde med hjemmesider og har to foreninger hvor jeg står for hjemmesiden. At jeg også kan lide at spille Minecraft burde være en selvfølge, ellers burde jeg nok lave noget andet end at skrive denne ansøgning. :D

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i næsten et år. Min søn plagede om at få en bruger og kort tid efter var jeg selv solgt. :)
Jeg startede ud med single player spil og har herefter arbejdet med flere aspekter af multiplayer. Jeg har både opsat egne servere hvor tiden primært er gået med vedligeholdelse og holde orden.
Jeg savner en god server hvor kreativiteten er i højsædet og det ser ud til at være her. PvP er ikke min stil, så det holder jeg mig som regel fra.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg søgte på nette efter en god dansk hjemmeside og faldt over Crafters.dk.

Venner på serveren? Kender endnu ingen herinde.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har tøffet lidt rundt på serveren og syntes umiddelbart der er en god stemning derinde.
Jeg er meget imponeret over nogle af de bygningsværker der er på siden og ved ikke helt om jeg det er inspirationen der suser gennem mig eller der er skrække for ikke at kun leve op til standarden jeg kan mærke inden i. :-)

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst regler og forstået dem.
Grandt_666

Re: Ansøgning om VIP status

Post by Grandt_666 »

Din ansøgning er godkendt.

Kom ind på serveren, og få en test i reglerne, af en moderator (blå) eller admin (rød).
Member of The Islanders
Post Reply