Dit Navn: Ricco Gade
Dit Minecraft Navn: Merek23
Alder: 17
Sted: Nordjylland
Interesser: Jeg kan godt lide at spille computer. Navnlig World of Warcraft fanger min interesse. Jeg bruger tid på at se livestreams fra både WoW og minecraft, samt diverse minecraft LP serier på youtube. Jeg har længe været interesseret i at spille minecraft selv, og har også prøvet, men jeg oplever at det rigtig hurtigt kan blive kedeligt når man sidder alene.
Minecraft erfaring: Jeg har haft minecraft i forholdsvis lang tid (nok 1½-2 år), og har spillet lidt on-off, både i singleplayer men også på et par survial servere med irl venner.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg så min gamle wow kammerat 'like' jeres FB side, og tænkte, at det her ville være min chance for en god dansk server.
Venner på serveren? Jeg er ikke sikker på hans in-game navn, men han er kendt som Muldvarpen
Hvorfor vil du joine vores server: Jamen jeg synes I virker som nogle flinke folk, og jeg har som sagt længe godt kunne tænke mig at spille på en dansk survival server.
Har du læst og forstået reglerne? Yes det ser godt ud.
Merek's ansøgning
- julemand101
Re: Merek's ansøgning
Den er godkendt. Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller administrator (rød) og få en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.