Ansøgning om at blive V.I.P.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
HrSchmidt

Ansøgning om at blive V.I.P.

Post by HrSchmidt »

Dit navn: Peter

Dit minecraft navn: HrSchmidt

Alder: 16

Sted: Esbjerg, Vestjylland

Interesser: Jeg har gået til rollespil i 4-5 år, eller spiller jeg guitar, går på efterskole, er sammen med mine venner og spiller lidt computer. Når jeg spiller computer er det lidt forskellidt hvad jeg spiller. Jeg spiller både spil som Portal 2, men også Magicka, minecraft, left 4 dead 2, don't starve, stronghold 3, natural selection 2 og half-life 2. :)

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i to år. jeg har både spille single player og multi player. jeg har også prøvet Technic, tekkit og Voltz. og vil sige at jeg godt har kunnet finde du af det. :)

hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har en ven som spiller inde på denne server, og han sagde at den var god så jeg ville gerne prøve den.

Venner på serveren: ja, min ven Themaluf

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har kikket lidt på serveren og på min ven Themaluf som har spillet på den, og synes at den lyder god. jeg vil gerne prøve en server hvor man tager tingene lidt seriøst, for jeg har prøvet mange som jeg ikke synes var særlig gode.
Jeg vil også bruge den til at spille med mine venner, og lave nogle fede ting der ind på. :D

har du læst og forstået reglerne: ja, jeg har læst og forstået reglerne.
GumZ1110

Re: Ansøgning om at blive V.I.P.

Post by GumZ1110 »

Godkendt - kom ind og få en test i reglerne
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
FedeAnderzen

Re: Ansøgning om at blive V.I.P.

Post by FedeAnderzen »

Promoted
Image
Post Reply