Dit Navn: Mads
Dit Minecraft Navn: Bekker10
Alder: 10
Sted: Helsinge
Interesser: Minecraft, pakour, spejder, computerspil og live rollespil. Jeg har mange sovedyr og elsker bamser.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i ca. et år. Jeg spiller både singleplayer og multiplayer. jeg spiller bl.a. på Redstonepvp og har spillet på My little creeper.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Hos min far Bekker00.
Venner på serveren? Ikke endnu kun min far.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kan godt lide at bygge store og flotte huse. Jeg kan godt lide mange af de flotte ting der er lavet på serveren. Jeg vil godt være inde på den fordi man ikke må grife. Jeg syntes jeres metro er fed. Jeg kan også godt lide pvp.
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået reglerne.
Ansøgning om at blive VIP
-
Re: Ansøgning om at blive VIP
Bekker10 wrote:Dit Navn: Mads
Dit Minecraft Navn: Bekker10
Alder: 10
Sted: Helsinge
Interesser: Minecraft, pakour, spejder, computerspil og live rollespil. Jeg har mange sovedyr og elsker bamser.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i ca. et år. Jeg spiller både singleplayer og multiplayer. jeg spiller bl.a. på Redstonepvp og har spillet på My little creeper.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Hos min far Bekker00.
Venner på serveren? Ikke endnu kun min far.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kan godt lide at bygge store og flotte huse. Jeg kan godt lide mange af de flotte ting der er lavet på serveren. Jeg vil godt være inde på den fordi man ikke må grife. Jeg syntes jeres metro er fed. Jeg kan også godt lide pvp.
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst og forstået reglerne.
Den er lidt tynd, men jeg godkender den da vi godt kan lide din far, og stoler på at han sørger for at du opfører dig pænt på serveren
Kom ind og bliv testet i reglerne!
- Grandt_666