Vi er et par stykker der har forsøgt at planlægge noget event med Killing Floor men vi har været i tvivl om hvor mange der egentlig ejer spillet. Problemet er dog ikke længere eksisterende da det nu er muligt at få Killing Floor med en bunke DLC'er (bare andre karakterer) til 17 kr. (betal gerne mere da det er awesome!).
Til dem der ikke kender spillet er så det en ret simpel Zombie Shooter (meget mere simpelt end Natural Selection 2) der minder på flere områder om Left 4 Dead men hvor zombierne er lidt mere hårde at slå ihjel og du kan være mere end 4 personer. Spillet fungerer ved man nedkæmper zombier og får penge ud fra antal kills. Efter kampen får man adgang til en shop der skifter placering hver runde (random så du ikke kan forudsige det) og her kan du så opgradere dit udstyr da næste runde vil være sværere end den forrige. Når man kommer til sidste runde er der en boss og så vinder man (eller taber grusomt).
Spillet har en ret unik feature at det går i slow motion hvis man laver et nice kill. Det giver en sjov effekt men gør også du hurtigt kan sigte mod næste zombie. For dette virker i et multiplay spil rammer det alle spillere hver gang det sker så det kan til tider være lidt dumt.
Skriv her i tråden hvis i køber det eller allerede ejer det. Hvis man ikke er til zombier så skulle Red Orchestra også være et fint spil men det er ikke fordi jeg har spillet det.
Link:
https://www.humblebundle.com/weekly
Humble Weekly Sale (Killing Floor!)
- julemand101
Humble Weekly Sale (Killing Floor!)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
-
Re: Humble Weekly Sale (Killing Floor!)
Way ahead of ya'! Endnu flere spil jeg sikkert aldrig får prøvet!
- pitti999
Så blev der tilføjet et par spil mere til mit bibliotek!
Kan med sikkerhed ikke finde ud af det...
*Edit Det skal lige siges at du for også Red Orchestra 1 og 2. Og 5 gæstepas. (2 stk Red Orchestra 1. 3 stk Red Orchestra 2. og 2 stk til Killing Floor)
Kan med sikkerhed ikke finde ud af det...
*Edit Det skal lige siges at du for også Red Orchestra 1 og 2. Og 5 gæstepas. (2 stk Red Orchestra 1. 3 stk Red Orchestra 2. og 2 stk til Killing Floor)
Im mr meeseeks look at me...
- julemand101
Det er meget simpelt koncept så du skal nok finde ud af det.pitti999 wrote: Kan med sikkerhed ikke finde ud af det...
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Grandt_666
Pas nu på hvad du siger.julemand101 wrote:Det er meget simpelt koncept så du skal nok finde ud af det.pitti999 wrote: Kan med sikkerhed ikke finde ud af det...
Member of The Islanders
- pitti999
Jeg elsker også dig Grandt! <3Grandt_666 wrote: Pas nu på hvad du siger.
Im mr meeseeks look at me...
- Fantasykitten
så er det købt. og vil da gerne spille med :3
- FedeAnderzen
Har det allerede og det er så simpelt som det kan blive. På den gode måde altså...
- Predjon
hva har du fået mig til at købe gav lidt mere
- mikkelfb123