Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
xxrazerxx
Posts: 1
Joined: 10 Apr 2013, 15:41

Ansøgning

Post by xxrazerxx »

Hej allesammen
Lad os lige få nogle ting på plads:
Mit Navn: Erik
Ingame Navn: xxrazerxx
Enig med reglerne? : Aww yis

Lidt om mig selv:
Som sagt, mit navn er Erik, er 23 år og jeg har spillet dette elskede spil siden Alpha :D
Jeg bor i storkøbenhavn og er i gang med at studere til pædagog. Fritiden, ja den får jeg til at gå med hvad venner/familie - indendørs som udendørs (og nu er vejret jo ENDELIG begyndt at blive bedre).

Hvorfor skulle i lukke mig ind på jeres server ?
Tja, jeg har masser af erfaring med spillet, både som almindelig user, moderator og admin. Jeg havde min egen server sat op herhjemme til mig og mine kammerater men det har jeg ikke mere, da interessen dalede på et tidspunkt.
Siden min interesse er kommet tilbage, har jeg ledt efter en god survival server som jeg kunne joine - og jeg vil tro jeg fundet den rette ;)

I behøver ikke være bange for at jeg begynder at griefe, fordi 1: der er ikke noget der er mere irriterende end at finde sine konstruktioner som skrotbunker og 2: jeg har "Ace of Spades" til hvis jeg får lyst til at gå amok i en blok verden ;)

Så kom frisk og luk mig ind på jeres lovely server så jeg kan bidrage med noget godt ! :D
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Ansøgning

Post by GumZ1110 »

Godkendt - læs reglerne godt og grundigt, og fang en "mod" = BLÅ, eller en Admin = Rød ingame for at få en test
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning

Post by Grandt_666 »

Vi blev smidt af serveren midt under testen.

Der gik et stykke tid før jeg kom på igen, da min pc måtte genstartes på den hårde måde.

Kan fortsætte testen ved næst komne lejlighed.
Member of The Islanders
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply