vip

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
silaswtf
Posts: 2
Joined: 21 Apr 2013, 15:03

jeg vil gerne være vip

Post by silaswtf »

hej alle i som ejer ctafters.dk jeg vil gerne være vip så jeg kan hjælpe med at bygge ting vis der skal bygges noget
:D og hjælpe andre vis der skal hjælpes eller gøres noget :D bare vær sød at gøre mig til vip og jeg vil gerne over holde jeres
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: jeg vil gerne være vip

Post by Sighvatur »

silaswtf wrote:hej alle i som ejer ctafters.dk jeg vil gerne være vip så jeg kan hjælpe med at bygge ting vis der skal bygges noget
:D og hjælpe andre vis der skal hjælpes eller gøres noget :D bare vær sød at gøre mig til vip og jeg vil gerne over holde jeres
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
User avatar
silaswtf
Posts: 2
Joined: 21 Apr 2013, 15:03

vip

Post by silaswtf »

hej jeg hedder silas og mit minecraft er silaswtf jeg er 10 år og jeg kommer sydjylland i haderslev jeg har interresere mig i minecraft og ps3 og andre seje ting :D og ja jeg har spillet minecraft før både single player og multiplayer jeg har mange andre servere de er gode jeg har hørt om serveren fra en mine venner. jeg har ikke venner på serveren endu jeg har kigget lidt rundt jeg har set i har bygget et slags hotel og men kan leje ting og jeg god til at bygge ting og måske kan jeg/vi gøre serveren bedre sammen jeg har forstået jeres regler ellers skal jeg nok spørge jer af om i kan fortælle mig dem lækker server :D :D :D :D
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: vip

Post by FedeAnderzen »

Ansøgningen er stadig alt for dårlig, da dette var dit 2 forsøg får du ikke flere chancer.

Du må finde en anden server at spille på, brug evt. http://www.minecraftlisten.dk til at finde en.
Image
Post Reply