Dit Navn: Annasofie
Dit Minecraft Navn: Annyde
Alder: 19
Sted: Midtsjælland
Interesser: Spil, computer, minecraft, sport - dans og thaiboksning og musik.
Minecraft erfaring: Ja, har spillet singleplayer i 2 uger men er mere interesseret i at spille sammen med andre fremfor alene.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min søde og fornuftige kæreste der spiller herinde som Mellaton.
Venner på serveren? Mellaton, The_One_Panda og Zimik.
Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg synes at minecraft er et helt vildt fedt spil, hvor man kan udfolde sin kunstneriske side, og eftersom mine venner spiller derinde, ville det være fedt at kunne joine dem. Har været inde og set hvad der efterhånden er blevet bygget og synes det virker som en fornuftig og alsidig server, hvor jeg ville kunne bidrage med noget. Er personligt en meget kreativ person og er sikker på at kunne bidrage med noget originalt. Det ville være fedt at være en del af noget fremfor bare at være helt alene og derfor henvender jeg mig til jer.
Har du læst og forstået reglerne?
- Ja, de er læst nøje og forstået.
Annyde's Ansøgning
- Grandt_666
Re: Annyde's Ansøgning
Annyde wrote:Dit Navn: Annasofie
Dit Minecraft Navn: Annyde
Alder: 19
Sted: Midtsjælland
Interesser: Spil, computer, minecraft, sport - dans og thaiboksning og musik.
Minecraft erfaring: Ja, har spillet singleplayer i 2 uger men er mere interesseret i at spille sammen med andre fremfor alene.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem min søde og fornuftige kæreste der spiller herinde som Mellaton.
Venner på serveren? Mellaton, The_One_Panda og Zimik.
Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg synes at minecraft er et helt vildt fedt spil, hvor man kan udfolde sin kunstneriske side, og eftersom mine venner spiller derinde, ville det være fedt at kunne joine dem. Har været inde og set hvad der efterhånden er blevet bygget og synes det virker som en fornuftig og alsidig server, hvor jeg ville kunne bidrage med noget. Er personligt en meget kreativ person og er sikker på at kunne bidrage med noget originalt. Det ville være fedt at være en del af noget fremfor bare at være helt alene og derfor henvender jeg mig til jer.
Har du læst og forstået reglerne?
- Ja, de er læst nøje og forstået.
Godkendt
Kom ind og fang en admin (rød) eller moderator (blå), og få en test i reglerne.
Member of The Islanders