Hej.
For ét år og to måneder siden brugte jeg X-ray, som jeg selvfølgelig fik ban for. Ville høre om jeg ikke kunne blive unbaned? Crafters er jo tydeligvis den bedste danske server, og jeg er blevet "mindre dum" siden jeg brugte X-ray..
- julian_rd
Brug af X-ray for over et år siden..
- julemand101
Re: Brug af X-ray for over et år siden..
Vi unbanner ikke i xray sager da vi betragter det som en af de handlinger der er meget vejovervejet da du ikke bare lige sådan kan komme til at bruge xray. Forvent ikke at kunne komme herind igen nogensinde.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
-
Selv hvis vi unbannede folk der havde brugt x-ray, hvorfor skulle vi så unbanne dig?julian_rd wrote:Hej.
For ét år og to måneder siden brugte jeg X-ray, som jeg selvfølgelig fik ban for. Ville høre om jeg ikke kunne blive unbaned? Crafters er jo tydeligvis den bedste danske server, og jeg er blevet "mindre dum" siden jeg brugte X-ray..
- julian_rd
Du kommer jo bare og siger: "Hey, jeg er banned, kan I unbanne mig?"
I korte træk.
Normalt kommer de der bliver unbanned igen med en god undskyldning og forklaring og gør foranstaltninger så vi kan sikre os at det aldrig sker igen.
Det har du jo ikke ligefrem gjort.
- julemand101
Slap nu af Btnlrchjhnsn. For over et år siden kom han og sagde han ville give os 40 kr. hvis han blev unbanned:
viewtopic.php?f=10&t=3299&p=20911#p20911
Det må jo nødvendigvis stadig gælde så det er vel grund nok?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
-
Hahaha!julemand101 wrote:Slap nu af Btnlrchjhnsn. For over et år siden kom han og sagde han ville give os 40 kr. hvis han blev unbanned:
Det må da bestemt også gælde som en undskyldning