NAVN: valdemar
MINECRAFTNAVN: valdemarbm
ALDER: 14 år
STED: midtjylland mellem silkeborg og viborg, du ved der vor damerne kommer fra
INTERESSER: spiller pc, fodbold, hardball, cykling, venner,familie og kæreste
HØRT OM SERVER: fik den af vide af min ven karlbd. jeg har også fundet den inde på minecraftlisten.dk.
HAR DU VENNER PÅ SERVEREN: jeg har ham den helt nye karlbd, men håber på at finde nogle nye her inde!
HAR DU LÆST OG FORSTÅET REGLERNE: of course, der er mange af dem der også burde være på andre servere!
KENDSKAB TIL MINECRAFT: jeg har været admin på nogle andre servere før men blev lidt trætte af dem efter lang tid så vil prøve at finde en ny god dansk server. startede for et par år siden hvor min fætter vidste mig det og så har jeg bare spillet siden. er blevet kendt som maleren på mine gamle servere fordi jeg har lavet kæmpe billeder af alt muligt sjovt og flot
håber virkelig jeg må komme med i den her server, for det er svært at finde nogle andre GODE og DANSKE server og den her så rigtig god ud. på det korte tid jeg var inde på den laggede det overhovdet ikke
hilsen valdemar aka. maleren
ansøgning
- valdemarbm
ansøgning
Last edited by valdemarbm on 26 Apr 2013, 22:37, edited 1 time in total.
- julemand101
Re: ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)valdemarbm wrote:NAVN: valdemar
ALDER: 14
STED: midtjylland
INTERESSER: spiller pc og fodbold, alle spil på pc
HØRT OM SERVER: fik den af vide af en af mine venner
HAR DU VENNER PÅ SERVEREN: jeg har ikke nogen men joiner sammen med karlbd
HAR DU LÆST OG FORSTÅET REGLERNE: of cuorse
håber virkelig jeg må komme med i den her server, for det er svært at finde nogle andre GODE og DANSKE server og den her så rigtig god ud. på det korte tid jeg var inde på den laggede det overhovdet ikke
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Re: ansøgning
Godkendt.valdemarbm wrote:NAVN: valdemar
ALDER: 14 år
STED: midtjylland mellem silkeborg og viborg, du ved der vor damerne kommer fra
INTERESSER: spiller pc, fodbold, hardball, cykling, venner,familie og kæreste
HØRT OM SERVER: fik den af vide af min ven karlbd. jeg har også fundet den inde på minecraftlisten.dk.
HAR DU VENNER PÅ SERVEREN: jeg har ham den helt nye karlbd, men håber på at finde nogle nye her inde!
HAR DU LÆST OG FORSTÅET REGLERNE: of course, der er mange af dem der også burde være på andre servere!
KENDSKAB TIL MINECRAFT: jeg har været admin på nogle andre servere før men blev lidt trætte af dem efter lang tid så vil prøve at finde en ny god dansk server. startede for et par år siden hvor min fætter vidste mig det og så har jeg bare spillet siden. er blevet kendt som maleren på mine gamle servere fordi jeg har lavet kæmpe billeder af alt muligt sjovt og flot
hilsen valdemar aka. maleren
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.