Bannet for greif (misforståelse)

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Iam_Clone_

Bannet for greif (misforståelse)

Post by Iam_Clone_ »

Hej Admin's og moderator's

1.Jeg syntes at jeg er blevet uretfærdigt behandlet for at greife men det er en misforståelse :? , mig og 500pd var i nether for at finde blazes hvor på at vi så fandt det her store nether slot, vi minned i gennem vægen og dækkede hullet til hvorpå at vi gik lidt rundt og så fandt cola00's blaze farm som vi ikk vidste at han ejede. Lige pludselig sad 500pd fast i mellem noget af redstonet så jeg minede ham ud og puttede tingene til bage som de var før og blaze farmen virkede igen.
2.Vi lavede et sethome men vi viste ikk at cola00 boede der og så lånte vi den og jeg siger undskyld visder nu var nogle der blev vrede eller kedeaf på os. :(

Det var min ''klage'' eller vad det nu heder ;) håber at i tager mod undskyldningen og lader mig spille på server'en igen for det er en god comunity der og den er meget sjov :mrgreen:

Lavet af Iam_Clone_
GumZ1110

Re: Bannet for greif (misforståelse)

Post by GumZ1110 »

Iam_Clone_ wrote: Hej Admin's og moderator's

1.Jeg syntes at jeg er blevet uretfærdigt behandlet for at greife men det er en misforståelse :?

Hvorfor mener du at det er en misforståelse ?

Hvorfor er du blevet uretfærsig behandlet ?. Du joinede for nu 4 dage siden, hvor du ifølge din ansøgning og regeltest burde kende vores regler 100%

Iam_Clone_ wrote: , mig og 500pd var i nether for at finde blazes hvor på at vi så fandt det her store nether slot, vi minned i gennem vægen og dækkede hullet til hvorpå
at vi gik lidt rundt og så fandt cola00's blaze farm som vi ikk vidste at han ejede.
Hvordan kunne i ikke vide det var andres "bygning" Der er masser af cobblestone, redstone og glas, som ikke findes naturligt i nether ?

Iam_Clone_ wrote: Lige pludselig sad 500pd fast i mellem noget af redstonet så jeg minede ham ud og puttede tingene til bage som de var før og blaze farmen virkede igen.
Det er rigtig fint den virker igen, men hvorfor hoppede i rundt der nede i første omgang, kan muligvis forstå i har hakket gennem vægen,
opdaget at der var nogen der havde bygget en farm, lukket hullet og gået i den anden retning ?

Iam_Clone_ wrote: 2.Vi lavede et sethome men vi viste ikk at cola00 boede der og så lånte vi den
Om det var cola_00's farm eller nogen andens farm, har i ikke ret til at bruge den, eller flytte om på blocks uden at spørge om lov.
Desuden hvorfor skulle i så sætte et home der? det var jo ikke jeres område.

Iam_Clone_ wrote: og jeg siger undskyld visder nu var nogle der blev vrede eller kedeaf på os. :(
Det handler ikke om at nogen er kede af det, der handler om at følge de regler du har accepteret at spille under, det vil bla. sige at man kan have sine bygninger
i fred for andre uden at være bange for at andre ødelægger dem.

Mvh Gumz1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply