marc1505

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Marc1505
Posts: 1
Joined: 29 Apr 2013, 20:54

marc1505

Post by Marc1505 »

Navn: Marcus

Minecraft navn: marc1505

Alder: 12

Sted: MidtVestJylland.

Interesser: Spil computer, spille ps3, spille alle mærkelige spil. :P

Minecraft erfaring: Har spille Minecraft i 2 år og jeg har spillet singleplayer og multiplayer jeg har spillet på mange andre server i lidt lang tid fordi når jeg synes jeg har været for god så gad jeg den ikke mere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg fandt crafters.dk inde på Minecraftlisten.dk

Venner på serveren: Jeg har ingen venner på ser serveren i nu jeg vil forsøge at får nogle med ind og spille :D

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg har gået lidt rundt i spawn og set og jeg synes det er fede bygniger i har lavet også synes jeg bare det er for nice :D Da jeg læste reglerne lød det til at være en nice server.

Har du læst og forstået reglerne: Ja det er nogle gode regler
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: marc1505

Post by Grandt_666 »

Marc1505 wrote:Navn: Marcus

Minecraft navn: marc1505

Alder: 12

Sted: MidtVestJylland.

Interesser: Spil computer, spille ps3, spille alle mærkelige spil. :P

Minecraft erfaring: Har spille Minecraft i 2 år og jeg har spillet singleplayer og multiplayer jeg har spillet på mange andre server i lidt lang tid fordi når jeg synes jeg har været for god så gad jeg den ikke mere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg fandt crafters.dk inde på Minecraftlisten.dk

Venner på serveren: Jeg har ingen venner på ser serveren i nu jeg vil forsøge at får nogle med ind og spille :D

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg har gået lidt rundt i spawn og set og jeg synes det er fede bygniger i har lavet også synes jeg bare det er for nice :D Da jeg læste reglerne lød det til at være en nice server.

Har du læst og forstået reglerne: Ja det er nogle gode regler
Din ansøgning er godkendt.

Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller admin (rød), og få en test i reglerne.
Member of The Islanders
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: marc1505

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply