Hej, mit navn er Malthe bay, jeg er femten år gammel, og bor på sjælland i præstø. jeg spiller meget minecraft, og hedder på minecraft, mal223. jeg har et par venner på jeres server der hedder nis223, 4hallo4 og twistdragon. vi er også venner i virkeligheden og spiller tit sammen. Jeg har spillet på adventure, normale og pvp servere, og diverse andre servere med mods. jeg har spillet minecraft siden minecraft beta 1.4, og har fuldtført minecraft mange gange.
jeg vil sige at jeg er en ok bygger, og kan godt lide at mine. jeg hørte om denne server fra min ven nis223, og han sagde at det var en rigtig god server, med et godt sammenhold. jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg har hørt rigtig mange gode ting om den, og hvis jeg kommer på jeres server kan jeg spille sammen med mine venner og prøve at bygge storslåede ting, samtidig med at bygge serveren omdømme om ved at fortælle alle om dens sammenhold, og hvor godt den er opbygget.
håber at i vil overveje at lade mig spille på jeres server
Venlig hilsen Malthe
ansøgning
- GumZ1110
Re: ansøgning
Hvordan "fuldfører" man et spil som minecraft ?
har du læst og forstået reglerne ?
- GumZ1110
har du læst og forstået reglerne ?
- GumZ1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- mal223
ved at opnå sine personlige mål i spillet.
ja jeg har læst reglerne.
ja jeg har læst reglerne.
-
mal223 wrote:Hej, mit navn er Malthe bay, jeg er femten år gammel, og bor på sjælland i præstø. jeg spiller meget minecraft, og hedder på minecraft, mal223. jeg har et par venner på jeres server der hedder nis223, 4hallo4 og twistdragon. vi er også venner i virkeligheden og spiller tit sammen. Jeg har spillet på adventure, normale og pvp servere, og diverse andre servere med mods. jeg har spillet minecraft siden minecraft beta 1.4, og har fuldtført minecraft mange gange.
jeg vil sige at jeg er en ok bygger, og kan godt lide at mine. jeg hørte om denne server fra min ven nis223, og han sagde at det var en rigtig god server, med et godt sammenhold. jeg vil gerne joine jeres server fordi jeg har hørt rigtig mange gode ting om den, og hvis jeg kommer på jeres server kan jeg spille sammen med mine venner og prøve at bygge storslåede ting, samtidig med at bygge serveren omdømme om ved at fortælle alle om dens sammenhold, og hvor godt den er opbygget.
håber at i vil overveje at lade mig spille på jeres server
Venlig hilsen Malthe
Sød betegnelse at "fuldføre"
Jeg godkender din ansøgning. Kom ind og bliv testet!