Sker det her også for andre?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
razzerdenkage

Sker det her også for andre?

Post by razzerdenkage »

Det ligner at jeg er logget ind som en anden person, men brugeren har aldrig brugt min computer. Jeg kan ikke styre hans konto når jeg klikker linket, så ingen fare. Men det er en smule underligt. Dette sker kun på websiden og ikke på forumet. Bruger navnet skifter en gang i mellem. Spøjst ;)
Attachments
Forsidecrafters.jpg
CUT!
xcanner

Re: Sker det her også for andre?

Post by xcanner »

razzerdenkage wrote:Det ligner at jeg er logget ind som en anden person, men brugeren har aldrig brugt min computer. Jeg kan ikke styre hans konto når jeg klikker linket, så ingen fare. Men det er en smule underligt. Dette sker kun på websiden og ikke på forumet. Bruger navnet skifter en gang i mellem. Spøjst ;)
Hmm, har ikke selv oplevet dette. Sker det i specielle tilfælde?
It's all about the community
PennisPuff

Post by PennisPuff »

Jeg har heller ikke et problem, så tror desvære kun det er dig :)

*edit bruger Google chrome så Pitti skrive noget med browser :D
Last edited by PennisPuff on 12 May 2013, 23:10, edited 1 time in total.
Bekker00

Post by Bekker00 »

Det sker også for mig når jeg åbner forsiden.

Som i dit tilfælde er det ikke muligt at lave indlæg i pågældendes navn (lige nu PITTI999).

Jeg bruger Firefox 20.0.1 som browser.
pitti999

Post by pitti999 »

Jeg bruger Chrome og jeg er logget ind som mig selv. (Mærkeligt nok) Har i prøvet og bruge en anden browser, for I 2 som har problemer indtilvidere køre med henholdsvis Firefox og Waterfox. Som efter min overbevisning minder utroligt meget om hinanden.

Det eneste "problem" jeg har er at jeg ikke kan logge ud via forsiden... Jeg trykker på logud hvor efter den også skriver jeg er logget ud, men når den hopper tilbage til forsiden viser den at jeg stadig er logget ind. Her efter går jeg så ind på vores forum, og ser at den (heldigvis) kræver mit brugernavn og mit password.

Det er ikke et decideret problem for mig, da jeg aldrig bruger forsiden til at logge ind/ud med. Blot en praktisk oplysning, når vi nu alligevel var ved emnet.
Im mr meeseeks look at me...
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

pitti999 wrote:Har i prøvet og bruge en anden browser, for I 2 som har problemer indtilvidere køre med henholdsvis Firefox og Waterfox. Som efter min overbevisning minder utroligt meget om hinanden.
Waterfox er baseret på Firefox's kildekode men har den lille forskel den køre 64 bit frem for 32 bit... Så ja de minder meget om hinanden ;) Waterfox findes dog kun til Windows og er dog lidt outdated efterhånden..

Jeg har ikke haft de problemer med forsiden (bruger den heller ikke meget) men de undre mig virkelig.
Jeg bruger 64 bit Firefox Nightly build (mest bare fordi jeg kan).
To mine, or not to mine...
julemand101

Post by julemand101 »

Altså lad os lige stoppe med spekulationerne om hvorvidt det er browseren der er problemet.

Jeg har en teori omkring det kan være noget cache på Wordpress som jeg eksperimenterer med. Dog undre det mig meget at folk skulle opleve det eftersom det kun skulle aktiveres for folk der ikke er logget ind. Men altså så længe problemet er så begrænset som det er synes jeg ikke jeg vil fokusere en masse tid på det.

Hvis nogen kommer frem til en fremgangsmåde der kan fremprovokere problemet må de gerne skrive en udførlig vejledning således jeg nemmere kan teste. Periodiske problemer er noget der tager evigheder at løse i min branche. :P
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
razzerdenkage

Post by razzerdenkage »

hehe okay, Ville bare gøre opmærksom på det, men det er intet problem. Fik bare et lille chok, troede sgu der var en fra min skole som var en fra Crafters som havde glemt at logge ud ;)
CUT!
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Ved godt at emnet er færdig, men vil bare lige tilføje at jeg i Google Chrome også er logget ind som Pitti.
Image
julemand101

Post by julemand101 »

bobiboblolo wrote:Ved godt at emnet er færdig, men vil bare lige tilføje at jeg i Google Chrome også er logget ind som Pitti.
Skriv lige hvis det sker igen. Har prøvet at fikse det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply