Ansøgning om at joine.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Ejoy

Ansøgning om at joine.

Post by Ejoy »

Dit Navn: Emil

Dit Minecraft Navn: Ejoy

Alder: 13

Sted: Midtjylland

Interesser: Minecraft, Smite og andre computer og Ps3 spil.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i snart 3 år, de første 2 år lavede jeg ikke rigtig noget, men i dette år er jeg begyndt at spille meget Multiplayer. Jeg har også spillet meget PVP på: OC.TC servern som jeg optog til min Youtube kanal. Jeg har også arbejdet meget med Minecraft Texturepacks på det seneste :) Jeg arbejder meget med Den "Røde Sten" i Minecraft

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg ledte efter en Whitelisted server så... Google i guess

Venner på serveren? Ingen ;_; :)

Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt har jeg ledt efter en god dansk whitelisted server, og fandt denne jeg kunne godt tænke mig at join for at have det sjovt med jer og vise hvad jeg kan til Minecraft selv om jeg er 13 år :D

Har du læst og forstået reglerne? Reglerne er læst of forstået. :)

Ekstra Info:
Jeg har også i 2 år spillet TF2 (Team Fortress 2) Hvor jeg fik nogle fede venner som jeg spillede meget med, håber dette også vil ske i Minecraft. Jeg er også kæmpe fan af "Mindcrack" Jeg ser dem næste altid, Ynglings er: Etho og VintageBeef :D .
FedeAnderzen

Re: Ansøgning om at joine.

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og fang en admin (rød) eller mod (blå) til en test, når du har sat dig grundigt ind i reglerne.
Image
GumZ1110

Re: Ansøgning om at joine.

Post by GumZ1110 »

Ejoy wrote:Dit Navn: Emil

Dit Minecraft Navn: Ejoy

Alder: 13

Sted: Midtjylland

Interesser: Minecraft, Smite og andre computer og Ps3 spil.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i snart 3 år, de første 2 år lavede jeg ikke rigtig noget, men i dette år er jeg begyndt at spille meget Multiplayer. Jeg har også spillet meget PVP på: OC.TC servern som jeg optog til min Youtube kanal. Jeg har også arbejdet meget med Minecraft Texturepacks på det seneste :) Jeg arbejder meget med Den "Røde Sten" i Minecraft

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg ledte efter en Whitelisted server så... Google i guess

Venner på serveren? Ingen ;_; :)

Hvorfor vil du joine vores server: Som sagt har jeg ledt efter en god dansk whitelisted server, og fandt denne jeg kunne godt tænke mig at join for at have det sjovt med jer og vise hvad jeg kan til Minecraft selv om jeg er 13 år :D

Har du læst og forstået reglerne? Reglerne er læst of forstået. :)

Ekstra Info:
Jeg har også i 2 år spillet TF2 (Team Fortress 2) Hvor jeg fik nogle fede venner som jeg spillede meget med, håber dette også vil ske i Minecraft. Jeg er også kæmpe fan af "Mindcrack" Jeg ser dem næste altid, Ynglings er: Etho og VintageBeef :D .
TESTET og promoted !

GumZ1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply