Undskyldning for den umoden opførelse.

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
HamDenSeje481

Undskyldning for den umoden opførelse.

Post by HamDenSeje481 »

Hej Crafters.
Jeg er HamDenSeje481 fra Crafters. Jeg blev banned her d.25/4 (Godt og vel en måned siden) Ja jeg lavede en ny bruger på forum, men det var fordi at jeg på ingen måder kunne komme ind på anden. Men ihvertfald har jeg snakket med nogle af mine venner på Crafters. (Ridder12341, Huldiput og TheSteffen980)

Jeg ved at Steffen selv er blevet banned og jeg kan huske hvor nedern og trist han var over det. Han har ihvertfald lært noget af det siger han, ligesom mig. Vi har snakket lidt om det med regler osv. Jeg har fortrudt utroligt det jeg gjorde dengang. Jeg ved ikke hvad der skete. Men det jeg prøver at sige med alt det her er, er jeg beder om en chance mere. Jeg kan selvfølgelig godt se, at det var forkert dengang. Jeg har fortrudt det hele. Jeg vil bare utroligt gerne have en chance mere, og ind og spille med mine venner. Jeg ved godt at jeg skrev alt muligt som for eksempel "Trololo" Og jahh. Jeg havde vel bare ikke erfaringen med hvordan det hele fungerede.

Jeg håber at kunne se frem til et svar fra jer, og forhåbentlig en "Fresh start" på det hele.

Endnu engang enormt beklageligt.

Forsæt god dag.

-HamDenSeje481

Jeg undskylder den umoden opførelse, da jeg kom ind på serveren.
julemand101

Re: Undskyldning for den umoden opførelse.

Post by julemand101 »

Du får lov til at lave en ny ansøgning og hvis den godkendes så vil du blive unbanned således du kan tage en test. Husk at du ikke må kopiere direkte fra andre ansøgninger.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
HamDenSeje481

Re: Undskyldning for den umoden opførelse.

Post by HamDenSeje481 »

Det lyder bare rigtig dejligt.. Tusind tak..
Post Reply