Jeg har problemer med at logge ind på Minecraft og problemer med almindelige handlinger.
Det sker for mig på begge mine maskiner, som indtil i forgårs kørte upåklageligt..
Når jeg logger ind står Mojang skærmen og hænger i 5 minutter før jeg kommer videre til at vælge Singleplayer eller Multiplayer.
Når jeg så kommer ind i spillet hænge den lidt hver gang jeg skal åbne inventory eller et arbejdsbord eller lign. Desuden hænger den lidt hver gang jeg går.
Internet forbindelsen er tjekket.
Det er nyeste version af Java.
Jeg har prøvet en force update.
Jeg har prøvet en reinstallation af MC.
Der er ikke installeret nogen mods.
Er der nogen der har oplevet tilsvarende eller har en ide til en løsning?
Problemer med Minecraft
- julemand101
Re: Problemer med Minecraft
Hm det kunne jo godt tyde på der er noget netværk der går i kage som den står og venter på. Prøv at gå ind i Minecraft options og find "Snooper Settings..." og slå det fra. Det er ikke noget jeg ved noget om men det er bare et bud.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Bekker00
Tak for forsøget, men det ændrede desværre ingenting.
Jeg har desuden prøvet at skifte netværk, ved at bruge min telefon som router, med samme resultat.
Hvis der er andre der har ideer modtages disse med kyshånd.
Jeg har desuden prøvet at skifte netværk, ved at bruge min telefon som router, med samme resultat.
Hvis der er andre der har ideer modtages disse med kyshånd.
- Bekker00
Så fandt jeg løsningen!
Det er mit anti virus progran fra F-secure der laver ballade.
Der er en funktion der hedder Deep Guard, som sikre mod afvikling af skadelige programmer. Hvis jeg slår den fra fungere MC igen.
F-secure ligger på begge maskiner og har ligget der i månedsvis, så det skyldes nok en opdatering.
Det må jeg arbejde videre med, men nu kan jeg i hvert fald få lov og lege igen.
Det er mit anti virus progran fra F-secure der laver ballade.
Der er en funktion der hedder Deep Guard, som sikre mod afvikling af skadelige programmer. Hvis jeg slår den fra fungere MC igen.
F-secure ligger på begge maskiner og har ligget der i månedsvis, så det skyldes nok en opdatering.
Det må jeg arbejde videre med, men nu kan jeg i hvert fald få lov og lege igen.
- julemand101
Jeg kan huske dengang jeg gik på HTX at F-Secure var fejlen på størstedelen af alle problemer. IT-afdelingen havde gjort således vi ikke kunne deaktivere det så der var en hel del frustration over det program. Derfor kan jeg heller ikke lade vær med at få små ticks hver gang nogen nævner de kører med det frivilligt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Bekker00
Det er sjovt du siger det, for jeg var ude og kigge test på det inden jeg installarede det og det får gode anmeldelser i diverse tests.
Selve programmet er et min internet leverandør stiller til rådighed, så det troede jeg også var en indikation af at kvaliteten er ok og når nu det er inkluderet i prisen ...
Det har ikke givet problemer før, så det får lige en chance mere. Men jeg kan jo også selv stille lidt på det, hvis det giver problemer igen.
Tak for hjælpen
Selve programmet er et min internet leverandør stiller til rådighed, så det troede jeg også var en indikation af at kvaliteten er ok og når nu det er inkluderet i prisen ...
Det har ikke givet problemer før, så det får lige en chance mere. Men jeg kan jo også selv stille lidt på det, hvis det giver problemer igen.
Tak for hjælpen
- Ninjastick
Nu har jeg siddet og fulgt lidt med i den her tråd, og... Jeg tror da vidst lige jeg skal prøve noget..!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- RLarsen
Bekker00 wrote:Det er sjovt du siger det, for jeg var ude og kigge test på det inden jeg installarede det og det får gode anmeldelser i diverse tests.
Tak for hjælpen
vel klart det får gode scorer når det blokerer for alt