Må jeg komme ind

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
tobi3512
Posts: 2
Joined: 28 May 2013, 15:01

Må jeg komme ind

Post by tobi3512 »

Mit naven er:Tobias

Mit minecraft naven er: tobi3512

Alder: 13

Sted: Midtjylland

Interrasser: Spil, computer, sport, minecraft

Minecraft erfaring: Har spillet meget singelplayer, har og så spiller meget multiplayer. I cika 2år

Hvor jeg har høret om Crafters.dk: Gemmen flere af mine venner

Venner på serven: Jeg kender victorsbnielsen og Tollak18

Hvorfor jeg vil joine severen: Fordi jeg ville spille på severen er fordi så kan bygge i fred og ikke få taget en masse ting fra mig når man har sammelt en massen gode ting sammen

Har jeg læst og forstået reglerne: JA jeg har læst dem og jeg forstår dem fuldt ud
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Må jeg komme ind

Post by GumZ1110 »

tobi3512 wrote:Mit naven er:Tobias

Mit minecraft naven er: tobi3512

Alder: 13

Sted: Midtjylland

Interrasser: Spil, computer, sport, minecraft

Minecraft erfaring: Har spillet meget singelplayer, har og så spiller meget multiplayer. I cika 2år

Hvor jeg har høret om Crafters.dk: Gemmen flere af mine venner

Venner på serven: Jeg kender victorsbnielsen og Tollak18

Hvorfor jeg vil joine severen: Fordi jeg ville spille på severen er fordi så kan bygge i fred og ikke få taget en masse ting fra mig når man har sammelt en massen gode ting sammen

Har jeg læst og forstået reglerne: JA jeg har læst dem og jeg forstår dem fuldt ud
Kan du fortælle lidt mere omkring det du har bygget, og hvilke erfaringer du har gjort i minecraft ?
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
User avatar
tobi3512
Posts: 2
Joined: 28 May 2013, 15:01

Re: Må jeg komme ind

Post by tobi3512 »

Hvad jeg har bygget: Jeg har bygget mange byer, flotte huse, hoteller, fælde huse.

Hvilke server jeg har spillet: Jeg spiller meget på MC-PVP, har spillet på midgaar men den lagger rigte meget, når jeg har lyst til lidt PVP så spiller jeg på skypvp
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Må jeg komme ind

Post by GumZ1110 »

tobi3512 wrote:Hvad jeg har bygget: Jeg har bygget mange byer, flotte huse, hoteller, fælde huse.

Hvilke server jeg har spillet: Jeg spiller meget på MC-PVP, har spillet på midgaar men den lagger rigte meget, når jeg har lyst til lidt PVP så spiller jeg på skypvp
Selv om den er tynd får du en chance, forbered dig rigtig godt på en test i reglerne, og kontakt en moderator eller admin ingame

GumZ1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply