Mit naven er:Tobias
Mit minecraft naven er: tobi3512
Alder: 13
Sted: Midtjylland
Interrasser: Spil, computer, sport, minecraft
Minecraft erfaring: Har spillet meget singelplayer, har og så spiller meget multiplayer. I cika 2år
Hvor jeg har høret om Crafters.dk: Gemmen flere af mine venner
Venner på serven: Jeg kender victorsbnielsen og Tollak18
Hvorfor jeg vil joine severen: Fordi jeg ville spille på severen er fordi så kan bygge i fred og ikke få taget en masse ting fra mig når man har sammelt en massen gode ting sammen
Har jeg læst og forstået reglerne: JA jeg har læst dem og jeg forstår dem fuldt ud
Må jeg komme ind
- GumZ1110
Re: Må jeg komme ind
Kan du fortælle lidt mere omkring det du har bygget, og hvilke erfaringer du har gjort i minecraft ?tobi3512 wrote:Mit naven er:Tobias
Mit minecraft naven er: tobi3512
Alder: 13
Sted: Midtjylland
Interrasser: Spil, computer, sport, minecraft
Minecraft erfaring: Har spillet meget singelplayer, har og så spiller meget multiplayer. I cika 2år
Hvor jeg har høret om Crafters.dk: Gemmen flere af mine venner
Venner på serven: Jeg kender victorsbnielsen og Tollak18
Hvorfor jeg vil joine severen: Fordi jeg ville spille på severen er fordi så kan bygge i fred og ikke få taget en masse ting fra mig når man har sammelt en massen gode ting sammen
Har jeg læst og forstået reglerne: JA jeg har læst dem og jeg forstår dem fuldt ud
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
- tobi3512
Hvad jeg har bygget: Jeg har bygget mange byer, flotte huse, hoteller, fælde huse.
Hvilke server jeg har spillet: Jeg spiller meget på MC-PVP, har spillet på midgaar men den lagger rigte meget, når jeg har lyst til lidt PVP så spiller jeg på skypvp
Hvilke server jeg har spillet: Jeg spiller meget på MC-PVP, har spillet på midgaar men den lagger rigte meget, når jeg har lyst til lidt PVP så spiller jeg på skypvp
- GumZ1110
Selv om den er tynd får du en chance, forbered dig rigtig godt på en test i reglerne, og kontakt en moderator eller admin ingametobi3512 wrote:Hvad jeg har bygget: Jeg har bygget mange byer, flotte huse, hoteller, fælde huse.
GumZ1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.