Sovjetunionens Nyhedstråd, Nyheder fra Moskva og Leningrad.

Del dine billeder eller videoer fra crafters.dk her.
User avatar
Emiellouis
Posts: 228
Joined: 11 Jul 2011, 13:54
Location: København

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by Emiellouis »

maja4626 wrote:
kromann3 wrote:Så har vi nogle billeder fra stien mellem LG og Moskva
Det eneste som jeg kan se er cobble... Udover det hele.... ^^
Jaah.. De kan desværre godt lide cobble :(
User avatar
pitti999
Posts: 448
Joined: 18 Nov 2012, 16:17

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by pitti999 »

Cobbel er fremtiden... Jeg siger det bare!
Im mr meeseeks look at me...
User avatar
kromann3
Posts: 22
Joined: 15 Jan 2013, 14:38
Location: København
Contact:

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by kromann3 »

Præcis PITTI/PIPPI
420 blæs det
User avatar
mikkelfb123
Posts: 79
Joined: 18 Jun 2011, 16:33

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by mikkelfb123 »

Erobran wrote:Mange har spurgt om hvor stort Leningrad kommune aka Sovjetunionen er, her ser i nøjagtig hvor stort landet er, dog er den store cobble flyver og tiger "ikke vores", der er desuden også en farm bygget af MrTuee som vi hellere ikke har noget at sige overfor, ellers er resten vores.

Jeg lægger dette op fordi jeg gentagende gange er blevet spurgt om netop dette spørgsmål.
Dette vil sige at det "IKKE" er tilladt at bygge inden for dette felt, medmindre andet er aftalt.

LG Byråd.

Edit vi er pt ude at markere området op, vi glemte markeringer tideligere, men fik en påmindelse af Sighvatur.
Jeg vil lige gøre opmærksom på jeg i området som er mærkeret på dette billede har bygget de to cobble figurer. Der ud over så der hvor jeg står er der gravet en hule hvor jeg har/havede noget redstone, der ud over lå der rails fra hulen ned til de cobble figurer(redstonen, samt de rail´s er blevet griefet, og jeg har ikke lige fået sat dem op igen).
Markeret på world map
Markeret på world map
mikkelfb123
CasperSK mit store DSB idol!
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by Erobran »

mikkelfb123 wrote:
Erobran wrote:Mange har spurgt om hvor stort Leningrad kommune aka Sovjetunionen er, her ser i nøjagtig hvor stort landet er, dog er den store cobble flyver og tiger "ikke vores", der er desuden også en farm bygget af MrTuee som vi hellere ikke har noget at sige overfor, ellers er resten vores.

Jeg lægger dette op fordi jeg gentagende gange er blevet spurgt om netop dette spørgsmål.
Dette vil sige at det "IKKE" er tilladt at bygge inden for dette felt, medmindre andet er aftalt.

LG Byråd.

Edit vi er pt ude at markere området op, vi glemte markeringer tideligere, men fik en påmindelse af Sighvatur.
Jeg vil lige gøre opmærksom på jeg i området som er mærkeret på dette billede har bygget de to cobble figurer. Der ud over så der hvor jeg står er der gravet en hule hvor jeg har/havede noget redstone, der ud over lå der rails fra hulen ned til de cobble figurer(redstonen, samt de rail´s er blevet griefet, og jeg har ikke lige fået sat dem op igen).
Hule med redstone + figurer.png
mikkelfb123
Edit. Område unclaimet.
Last edited by Erobran on 26 Jun 2013, 22:44, edited 1 time in total.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
Emiellouis
Posts: 228
Joined: 11 Jul 2011, 13:54
Location: København

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by Emiellouis »

Erobran wrote:Mange har spurgt om hvor stort Leningrad kommune aka Sovjetunionen er, her ser i nøjagtig hvor stort landet er, dog er den store cobble flyver og tiger "ikke vores", der er desuden også en farm bygget af MrTuee som vi hellere ikke har noget at sige overfor, ellers er resten vores.

Jeg lægger dette op fordi jeg gentagende gange er blevet spurgt om netop dette spørgsmål.
Dette vil sige at det "IKKE" er tilladt at bygge inden for dette felt, medmindre andet er aftalt.

LG Byråd.

Edit vi er pt ude at markere området op, vi glemte markeringer tideligere, men fik en påmindelse af Sighvatur.
Ero, det' fint at du godt ved hvor byen/landet skal udbygges hen men dette giver dig i princippet ikke retten til bare sådan lige at claime sådan en stor del af verdenen og selv hvis du bare kan claime så meget af verdenen, tvivler jeg på at vi inden for rimelig tid kan bygge så meget, no offense.
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by JBTollak »

Jeg er enig med emillouis.
Det var umiddelbart også min første tanke at det virker urealistisk at claime SÅ stort et område på én gang.
User avatar
R2_DJ
Posts: 158
Joined: 15 Sep 2011, 12:54

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by R2_DJ »

Yes, vi skal også tage hensyn til de nærliggende byggerier, desuden vil det tage årevis at udfylde et så stort område. :). Måske skal disse mål sænkes til mere realistiske mål? :)
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by Erobran »

Nu forholder det sig sådan at det er en hel ø der er claimet, og jeg har tænkt at hellere claime en hel ø end et lille hjørne, desuden har jeg og kromann3 planlagt nogle projekter vi kommer ind på på et andet tidspunkt ;).

Dog kan jeg på visse punkter godt følge jer i at det er urealistisk at alt bliver bebygget inden kort tid, men byen er på bare 2 måneder skudt meget støre end da vi startede i Januar.

Blandt de projekter der kommer nævner jeg at oppe på bjerget i den ene ende kommer et obsevertorium kromann3 kan fortælle mere om, resten forbliver anonymt pt.

Edit. område unclaimet pga protester.
Last edited by Erobran on 26 Jun 2013, 22:45, edited 1 time in total.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Leningrad byggetråd(Billeder og Nyheder fra byen)

Post by JBTollak »

Heldigvis er det ikke mig der bestemmer her på serveren.
Dog vil jeg sige at det ikke gav mig anledning til at ændre på min holdning.
Kan stadig ikke se det rigtige i at claime en stor del af serveren med henblik på projekter der er hemmelige. Det kan alle jo sige.
Desuden er der 2 fra dit crew som giver udtryk på en mere fornuftig tilgang til at der skal være plads til alle på crafters.dk. Det burde give lidt stof til eftertanke.
Post Reply