ansøgning vip

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
jonasjes
Posts: 1
Joined: 01 Jun 2013, 18:38

ansøgning vip

Post by jonasjes »

Dit Navn: Jonas

Dit Minecraft Navn Jonasjes

Alder: 12

Sted: Midtjylland

Interesser: Portal 2, Computer, James Bond, Film, Og andre spil ;)

Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet minecraft før! Både singelplayer og multiplayerpå andre server og cirka 3-5 timer om dagen

Hvor har du hørt om crafters.dk: Venner på Skype, dailtrush.dk, minecraftlisten.dk

Venner på servern? Tja... Det har jeg men du er ikke så tit inde på servern de er mest inde på min. Men jeg kan prøve at få dem ind

Hvorfor vil du joine vores server? Tja... Jeg har kikket rund og jeg syndes det er fedt det er er bygget og jeg kunne også hjælpe med at gøre servern bedre så der også kan komme flere ind på den, og jeg kan bygge det i vil have

Har du læst og forstådet reglerne? Ja det har jeg

Håber jeg bliver jeg kan næsten alt ;)
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: ansøgning vip

Post by Grandt_666 »

jonasjes wrote:Dit Navn: Jonas

Dit Minecraft Navn Jonasjes

Alder: 12

Sted: Midtjylland

Interesser: Portal 2, Computer, James Bond, Film, Og andre spil ;)

Minecraft erfaring: Ja jeg har spillet minecraft før! Både singelplayer og multiplayerpå andre server og cirka 3-5 timer om dagen

Hvor har du hørt om crafters.dk: Venner på Skype, dailtrush.dk, minecraftlisten.dk

Venner på servern? Tja... Det har jeg men du er ikke så tit inde på servern de er mest inde på min. Men jeg kan prøve at få dem ind

Hvorfor vil du joine vores server? Tja... Jeg har kikket rund og jeg syndes det er fedt det er er bygget og jeg kunne også hjælpe med at gøre servern bedre så der også kan komme flere ind på den, og jeg kan bygge det i vil have

Har du læst og forstådet reglerne? Ja det har jeg

Håber jeg bliver jeg kan næsten alt ;)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Fortæl også gerne hvem dine venner er.

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
Post Reply