VIP af Doctorious.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
doctorious

VIP af Doctorious.

Post by doctorious »

Dit Navn: Richard

Dit Minecraft Navn: Doctorious

Alder: 24

Sted: København

Interesser: Spil, computer, minecraft, Diablo 3, tv, film, og ikke mindst damer :)

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?

Jeg har sku gamet Minecraft siden tidernes morgen hvor det i kke var mega populært på youtube og andre sociale medier, det var gode tider. Nu er det rigtigt fedt at kunne følge et spil i dets udvikling.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg fandt jeg gennem google via en side jeg kan ikke kan huske med en masse servere på.

Jeg tror umiddelbart ikke jeg kender nogen på denne server, jeg savner nogen at spille med, nok mest derfor jeg søger ind i et community med spillere. I burde slet ikke tage mig ind, er en rigtig crimerider, jeg er fuld af ballade og dårlige pranks : = ) Men har nu ikke hørt det er ulovligt på denne server.

Ser frem til bygge med nogen og andre ja, i må få med mit diamant sværd ude i marken.
I'all prevail - | - Just one more Block
FedeAnderzen

Re: VIP af Doctorious.

Post by FedeAnderzen »

doctorious wrote:Dit Navn: Richard

Dit Minecraft Navn: Doctorious

Interesser: Spil, computer, minecraft, Diablo 3, tv, film, og ikke mindst damer :)

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?

Jeg har sku gamet Minecraft siden tidernes morgen hvor det i kke var mega populært på youtube og andre sociale medier, det var gode tider. Nu er det rigtigt fedt at kunne følge et spil i dets udvikling.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg fandt jeg gennem google via en side jeg kan ikke kan huske med en masse servere på.

Jeg tror umiddelbart ikke jeg kender nogen på denne server, jeg savner nogen at spille med, nok mest derfor jeg søger ind i et community med spillere. I burde slet ikke tage mig ind, er en rigtig crimerider, jeg er fuld af ballade og dårlige pranks : = ) Men har nu ikke hørt det er ulovligt på denne server.

Ser frem til bygge med nogen og andre ja, i må få med mit diamant sværd ude i marken.
Hvis du allerede før du er godkendt melder ud at du er en ballademager vi ikke burde lukke ind, ser jeg ingen grund til at betvivle dit råd og derfor afviser jeg din ansøgning.

Skulle du ombestemme dig har du en chance mere for at lave en godkendt ansøgning.
Image
doctorious

Post by doctorious »

Jeg kan se at kreativ og humoristisk ikke var en del af ansøgningen alligevel.
Hvad jeg mente var at, jeg elsker lidt fis og ballade og er altid frisk på en omgang fjolleri. Det skulle ikke fortås som jeg er en griefer, og eller sætter ild til andres boliger. Jeg plejer som regel at passe mig selv og hjælpe andre med at builde hvis de har brug for det. At humor og Sarkasme ikke lige faldt i god jord her, beklager jeg da naturligvis.
Pars

Post by Pars »

Humor og sarkasme er der skam plads til, tag ikke fejl, men det kan måske være svært at tolke som tekst.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Har du forstået reglerne og accepterer du dem ?
Image
doctorious

Post by doctorious »

Pars wrote:Humor og sarkasme er der skam plads til, tag ikke fejl, men det kan måske være svært at tolke som tekst.
God pointe, men jeg vil hellere smide kortene rent ud, end at være sømmet til keyboardet og pakke tingene ind. Jeg formoder der er ældre' såvel som yngre' gruppe af spillere og der dermed også er plads til alle. Hvis det er én linje der har afvist mig, så beklager jeg atter. Hvis det er jeres endelige beslutning, så er det skam i orden.
doctorious

Post by doctorious »

FedeAnderzen wrote:Har du forstået reglerne og accepterer du dem ?
Jeg er indforstået med reglerne og acceptere dem.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

I så fald vil jeg (langt om længe) godkende din ansøgning. Kom ind og fang en admin (rød) eller mod (blå) til en lille test når du har sat dig grundigt ind i reglerne.
Image
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Testet og promodet
Image
doctorious

Post by doctorious »

Ansøgning til bruger nummer 2
Dit Navn: Richard

Dit Minecraft Navn: Idlehost main account er Doctorious

Interesser: Musik, Teknologi, venner, familie og træning

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft siden de tidlige date af beta og Alpha

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten vidst nok eller google :D Det er længe siden.

Jeg vil meget gerne have lov at mine, bygge og det er svært og tidskrævende hvis man skal lave sine gode tools hele tiden, jeg vil derfor gerne have min anden account ind på serveren. Jeg overholder naturligvis de almindelige regler og er indforstået med et brud på den ene konto gælder også på den anden.

venligste hilsner

Doc
Post Reply