Chanels ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
chanel
Posts: 1
Joined: 09 Jun 2013, 18:16

Chanels ansøgning

Post by chanel »

Dit Navn: Chanel, ja det hedder jeg faktisk. Blame min mor ;)

Dit Minecraft Navn: Chanel

Alder: 21

Sted: Thisted

Interesser: Min dejlige kæreste og hygge med mine bedste venner. Jeg kan rigtig godt lide at spille spil og læse gode bøger som twilight, hunger games og lignende og jeg vil meget gerne se filmene bagefter :)
Jeg kan også rigtig godt lide at sejle og har planer om at få en uddannelse indenfor dette.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Jeg har ikke spillet så meget på singleplayer men har spillet en del minecraft med mine venner. Jeg synes det er sjovest sammen med andre da jeg ikke er så god til at bygge men godt kan lide at hjælpe med at samle ting til deres byggerier. Jeg elsker også at der er kommet ulve så jeg kan få min egen lille flok hunde :D Og så har jeg lige fået øjnene op for muligheden for at få min egen kat også. Det er dog noget mere besværligt en hundene :cry:

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra mine venner ;)

Venner på serveren? thekingthy og dolle1985

Hvorfor vil du joine vores server: Mine venner siger at det er en rigtig god server og jeg kunne godt tænke mig at komme ind og spille med dem et sted hvor der ikke hele tiden er andre der ødelægger tingene. :D

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har både læst og forstået
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Chanels ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Godkendt, kom ind og fang en admin (rød) eller mod (blå) og bed om en test, når du har sat dig godt ind i reglerne.
Image
Post Reply