Dit navn. Julius
Dit Minecraftnavn. Foghsejersen
Alder. 10
Sted. Danmark,Horsens.
Interesser. Fodbold, Jeres server , Minecraft,Computer.
Minecraft-Erfaring. Jeg har selv haft en server. Og jeg har lært en masse commands. Og jeg spiller tit Multiplayer, Singleplayer.
Venner på serveren. Jeg har ingen endnu.
Hvorfor vil du join? Fordi jeg har læst om jeres server og jeg synes det lød som en god server. Og der har jeg så fundet ud af at der er en god server. Og jeg har fødselsdag på fredag. Så det kunne være en fed fødselsdags-gave. At blive VIP.
Mere om mig. Jeg har en irreterrende store bror . Jeg dyrker meget sport. Men når jeg er hjemme spiller jeg normalt Computer.
Har du læst og forstået reglerne. De skulle gerne være læst
Ansøgning: VIP
-
Re: Ansøgning: VIP
Hvad har du i tankerne at bidrage med på serveren? Hvad vil du bygge?Foghsejersen wrote:Dit navn. Julius
Dit Minecraftnavn. Foghsejersen
Alder. 10
Sted. Danmark,Horsens.
Interesser. Fodbold, Jeres server , Minecraft,Computer.
Minecraft-Erfaring. Jeg har selv haft en server. Og jeg har lært en masse commands. Og jeg spiller tit Multiplayer, Singleplayer.
Venner på serveren. Jeg har ingen endnu.
Hvorfor vil du join? Fordi jeg har læst om jeres server og jeg synes det lød som en god server. Og der har jeg så fundet ud af at der er en god server. Og jeg har fødselsdag på fredag. Så det kunne være en fed fødselsdags-gave. At blive VIP.
Mere om mig. Jeg har en irreterrende store bror . Jeg dyrker meget sport. Men når jeg er hjemme spiller jeg normalt Computer.
Har du læst og forstået reglerne. De skulle gerne være læst
Og ja, du har læst reglerne, men har du også forstået dem?
- Foghsejersen
Hvad har du i tankerne at bidrage med på serveren? At vis nogen taler grimt siger jeg/vi noget til dem. Og jeg har en ide hvad i kan. I kan bygge en statuer af dem der ejer serveren. Hvad vil du bygge? Jeg bygger gerne det i siger. Og jeg vil gerne bygge statuerne af jer. Har du forstået reglerne? Ja det har jeg 100%
-
Jeg godkender din ansøgning.
Men du skal ikke bygge det vi siger. Du skal bygge det du har lyst til
Men du skal ikke bygge det vi siger. Du skal bygge det du har lyst til
- Foghsejersen
Okay, jeg skal nok bygge det jeg har lyst til