ansøgning til VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
nagedk
Posts: 1
Joined: 21 Jun 2013, 22:35

ansøgning til VIP

Post by nagedk »

Hej jeg hedder peter krogh gade jeg bor i nordjylland i frederikshavn og er født i frederikshavn jeg går i 7 klasse på bangsbostrandskole
jeg vil gerne spille på crafters.dk fordi det lyder til at være en god server og jeg er også ret god til minecraft til at bygge huse og tårne

mit minecraft navn er Nagedk og det kommer af at jeg spiller meget world of warcraft hvor jeg ville lave en mand der skulle hede magedk men jeg kom til at skrive nagedk og så har jeg brugt det til alle mulige andre spil

min fætter spiller også på serveren han hedder frederikdensjove vi har spillet minecraft sammen i 2 år hvor vi har spillet på alle slags server og alle mulige spil sammen vi bygger også altid sammen i minecraft og hjælper hinanden hvis det bliver nødvendigt

og jeg 13 år gammel og jeg bliver 14 om 3 dage

Peter 21-6-13 :D :D :D :D :D :D :D

Ps: jeg håber jeg kan join denne server :D :D :D :D :D :D
Last edited by nagedk on 21 Jun 2013, 22:52, edited 1 time in total.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: ansøgning til VIP

Post by julemand101 »

nagedk wrote:Hej jeg hedder peter jeg bor i nordjylland i frederikshavn og er født der jeg går i 7 klasse på bangsbostrandskole jeg vil gerne spille på crafters.dk fordi det lyder til at være en god server og jeg er også ret god til minecraft til at bygge jeg er også 13 år gammel og jeg bliver 14 om 3 dage

Peter 21-6-13 :D :D :D :D :D :D :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: ansøgning til VIP

Post by FedeAnderzen »

2 ansøgning er også afvist. Du må finde en anden server at spille på, brug evt. http://www.minecraftlisten.dk. Held og lykke.
Image
Post Reply