Hej Crafters.dk!
Navn: Karl-Emil.
Mincraft navn : RaXeRy
Alder : 14 År ( bliver 15 d. 4 Juli )
Sted: Jeg bor i en lille by som hedder Trørød, som er tæt på Nærum og Gammel Holte
Fritid: Jeg spiller golf, Computer og Ps3 Jeg er også meget sammen med mine venner. Når jeg spiller computer/Ps3 spiller jeg : Css, Cod, Dishonored, Skyrim, Wow, Diablo, LoL og minecraft Jeg har ikke noget arbejde
Jeg har spillet minecraft i 3 år (dog med nogle pauser)
Jeg fandt Crafters.dk på http://www.minecraftlisten.dk/vis-serve ... -community da jeg ledte efter en god minecraft server
Lige nu har jeg ikke nogen Venner der spiller på Crafters.DK men jeg vil prøve at få nogle af mine venner med
Jeg vil gerne joine jeres server fordig jeg har ledt efter en god server i lang tid og så fandtjeg jeres som så god ud der er også virkelig mange fede bygninger og jeg har en masse gode ideer til hvad jeg vil bygge
Jeg har læst reglerne og jeg er enig i dem
Tak fordi du / I tog tid til at læse den og håber den er god nok
Ansøgning om VIP :D
- karloemilo
Ansøgning om VIP :D
Last edited by karloemilo on 23 Jun 2013, 20:18, edited 1 time in total.
- Nielsen74
Re: Ansøgning om VIP :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)karloemilo wrote:Hej Crafters.dk!
Navn: Karl-Emil.
Mincraft navn : RaXeRy
Alder : 14 År ( bliver 15 d. 4 Juli )
Sted: Jeg bor i en lille by som hedder Trørød, som er tæt på Nærum og Gammel Holte
Fritid: Jeg spiller golf, Computer og Ps3 Jeg er også meget sammen med mine venner. Når jeg spiller computer/Ps3 spiller jeg : Css, Cod, Dishonored, Skyrim, Wow, Diablo, LoL og minecraft
Jeg har spillet minecraft i 3 år (dog med nogle pauser)
Jeg fandt Crafters.dk på http://www.minecraftlisten.dk/vis-serve ... -community da jeg ledte efter en god minecraft server
Lige nu har jeg ikke nogen Venner der spiller på Crafters.DK men jeg vil prøve at få nogle af mine venner med
Jeg vil gerne joine jeres server fordig jeg har ledt efter en god server i lang tid og så fandtjeg jeres som så god ud
Jeg har læst reglerne og jeg er enig i dem
Tak fordig du / I tog tid til at læse den og håber den er god nok
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- Nielsen74
Godkendt, kom i på serverne og fang en Admin (rød) eller Moderator (blå) for en test om reglerne nå du har læst dem grundigt.
- julemand101
Loggede ind og så ham fløj rundt. Tjekkede AntiCheat og kan se der er en hel del. Ansøgningen er hermed afvist.
Code: Select all
[INFO|8:20:41]: Raxery didn't animate before breaking a block of GLASS
[INFO|8:20:43]: Raxery didn't animate before breaking a block of GLASS
[INFO|8:20:48]: Raxery didn't animate before breaking a block of GLASS
[INFO|8:20:58]: Raxery tried to avoid fall damage (fall distance = 0 9 times in a row, max=9)
[INFO|8:21:06]: Raxery tried to avoid fall damage (fall distance = 0 9 times in a row, max=9)
[INFO|8:21:15]: Raxery tried to avoid fall damage (fall distance = 0 9 times in a row, max=9)
[INFO|8:21:31]: Raxery tried to break a block of GLASS after only 3 punches (min=5)
[INFO|8:21:35]: Raxery tried to avoid fall damage (fall distance = 0 9 times in a row, max=9)
[INFO|8:21:47]: Raxery tried to avoid fall damage (fall distance = 0 9 times in a row, max=9)
[INFO|8:23:22]: Raxery tried to break 2 blocks in 455 ms (max=2 in 600 ms)
[INFO|8:23:22]: Raxery tried to avoid fall damage (fall distance = 0 9 times in a row, max=9)
[INFO|8:23:25]: Raxery tried to avoid fall damage (fall distance = 0 9 times in a row, max=9)
[INFO|8:23:31]: Raxery didn't animate before breaking a block of GLASS
[INFO|8:31:21]: Raxery tried to avoid fall damage (fall distance = 0 9 times in a row, max=9)
[INFO|8:31:26]: Raxery didn't animate before breaking a block of GLASS
[INFO|8:32:42]: Raxery tried to avoid fall damage (fall distance = 0 9 times in a row, max=9)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Unbanned da der et sket en fejl. Serveren laggede voldsomt hvilket forklarede AntiCheat.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.