Dit Navn: Kevin Christensen
Dit Minecraft Navn: K3V1N8700
Alder: 25
Sted: Midtjylland
Interesser: Minecraft, Bøger om Engle og programmerings sprog F.eks. PHP/HTML5 og Javascript, Computer, og sidst men ikke mindst, min Kæreste
Minecraft erfaring: Har spillet miencraft i godt og vel et lille år(tror jeg), har dog ikke så meget forstand på at crafte men det kan jeg jo finde på nettet, og farms aner jeg heller ikke hvordan man bygger :S har spillet på mange servere bare ikke rigtigt nogen der har sagt mig så meget og folk har mest været useriøse eller osse har der simpelthen ikke været særlig meget styr over serveren med hensyn til admins og mods
Hvor har du hørt om crafters.dk?: jeg fandt jer på google og syntes jere s hjemmeside så vældig interessant ud
Venner på serveren?: desvære ingen venner på serveren =/
Hvorfor vil du joine vores server:
jeg vil meget gerne være på jeres server fordi jeg søger en dansk og seriøs server, jeg syntes der er rigtig mange flotte bygninger osv. har dog kun lige undersøgt det omkring liggene fordi jeg ingen minecart havde hvad kan jeg bidrage med...Hmm jeg er en god bygger, jeg bygger efter youtube videoer og self fri fantasi bygger rigtigt meget moderne bygninger og villaer, har aldrig prøvet at bygge et slot men en gang skal jo være den første
jeg håber i vil tage i mod mig
Ansøgning om VIP
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning om VIP
Den kan jeg godt godkende, læs grundigt op på reglerne og kom ind og fang en admin (rød) eller mod (blå) og bed om testen når du føler du har styr på dem (reglerne)