Ansøgning om VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
Gustav_Salina_

Ansøgning om VIP

Post by Gustav_Salina_ »

Navn: Peter

Minecraft navn: Gustav_Salina_

alder: 14

Sted: Nordsjælland

Interesser: Håndbold, computer, LOL, WOW og selvfølgelig Minecraft :D

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i ca. 4 måneder på både multiplayer og single.

Jeg har hørt om Crafters da en af mine venner havde fået fortalt fra en anden server ved navn Dazzlvire sagde det var en server som var værd at prøve.

Har ikke nogen venner på serveren endnu.

Jeg vil gerne joine jeres server, fordi jeg godt ville prøve en ny multiplayer server var nemlig blevet lidt træt af den gamle.

Håber jeg bliver optaget :D
Nielsen74

Re: Ansøgning om VIP

Post by Nielsen74 »

Gustav_Salina_ wrote:Navn: Peter

Minecraft navn: Gustav_Salina_

alder: 14

Sted: Nordsjælland

Interesser: Håndbold, computer, LOL, WOW og selvfølgelig Minecraft :D

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i ca. 4 måneder på både multiplayer og single.

Jeg har hørt om Crafters da en af mine venner havde fået fortalt fra en anden server ved navn Dazzlvire sagde det var en server som var værd at prøve.

Har ikke nogen venner på serveren endnu.

Jeg vil gerne joine jeres server, fordi jeg godt ville prøve en ny multiplayer server var nemlig blevet lidt træt af den gamle.

Håber jeg bliver optaget :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
Post Reply