ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
bjarke_boy

ansøgning

Post by bjarke_boy »

Dit Navn: Bjarke
Dit Minecraft Navn: bjarke_boy
Alder: 14
Sted: Sjælland
Interesser: Spille, venner, rundbold, Minecraft, Lol, Assasins Creed 3 og Black Ops 2
Minecraft erfaring: Har spillet sidden 1.4 beta og har ret godt styr på redstone osv.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem 123super456
Venner på serveren? 123super456
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg gerne ville spille med en ven og leder efter en særiøs server hvor alt fx. Er smadret osv.
Har du læst og forstået reglerne? Ja.
FedeAnderzen

Re: ansøgning

Post by FedeAnderzen »

bjarke_boy wrote:Dit Navn: Bjarke
Sted: Sjælland
Interesser: Spille, venner, rundbold, Minecraft, Lol, Assasins Creed 3 og Black Ops 2
Minecraft erfaring: Har spillet sidden 1.4 beta og har ret godt styr på redstone osv.
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg gerne ville spille med en ven og leder efter en særiøs server hvor alt fx. Er smadret osv.
Har du læst og forstået reglerne? Ja.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
bjarke_boy

Ansøgning

Post by bjarke_boy »

Dit Navn: Jens Bjarke Hansen
Sted: Viby Sj.
Interesser: Spille, venner, rundbold, Minecraft, Lol, Assasins Creed 3 og Black Ops 2 (altså alle mission spil)
Minecraft erfaring: Har spillet sidden 1.4 beta og har ret godt styr på redstone og bygge har bare lidt problemer med inspiration.
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg gerne ville spille med en ven og leder efter en seriøs server hvor at der fx. er styr på grief osv. Søger en server hvor jeg kan bygge ting uden det bliver griefet hele tiden og hvor jeg kan gå op i bygningerne uden og vide en eller anden bare kommer og griefer det. Også har jeg hørt en masse godt om serveren + så det super fedt det ikke er noget snyd med fx. Spawnet block.
Har du læst og forstået reglerne? Ja det passer lige til den slags server jeg leder efter.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Den er lidt tynd, men jeg lader tvivlen komme dig til gode. SÅ kan du altid gøre min tvivl til skamme i testen. Kom ind på serveren og bed en mod (blå) eller admin (rød) og bed om den. Jeg forventer at du kan reglerne til punkt og prikke :D
Image
Grandt_666

Post by Grandt_666 »

bjarke_boy wrote:Dit Navn: Jens Bjarke Hansen
Sted: Viby Sj.
Interesser: Spille, venner, rundbold, Minecraft, Lol, Assasins Creed 3 og Black Ops 2 (altså alle mission spil)
Minecraft erfaring: Har spillet sidden 1.4 beta og har ret godt styr på redstone og bygge har bare lidt problemer med inspiration.
Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg gerne ville spille med en ven og leder efter en seriøs server hvor at der fx. er styr på grief osv. Søger en server hvor jeg kan bygge ting uden det bliver griefet hele tiden og hvor jeg kan gå op i bygningerne uden og vide en eller anden bare kommer og griefer det. Også har jeg hørt en masse godt om serveren + så det super fedt det ikke er noget snyd med fx. Spawnet block.
Har du læst og forstået reglerne? Ja det passer lige til den slags server jeg leder efter.
Blev testet og promoted, og kort tid efter bannet på grund af grief. Tillader mig herfor at placere denne i afviste.
Member of The Islanders
Post Reply