ANSØGNING!!!!!!!!!!!!

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
ondsmiley

ANSØGNING!!!!!!!!!!!!

Post by ondsmiley »

Dit Navn: Lars

Dit Minecraft Navn: ondsmiley

Alder: 37
Sted: Nordsjælland

Til dagligdag, arbejder jeg i Rengørings branchen. Jeg forsker i rengørings midler. og kan godt lide at udvikle nye og bedre midler til den daglige rengøring, ud over det har jeg 3 børn. men ingen kone,

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow andre tosse spil

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden begyndelsen. jeg er ser mig selv som en meget rutineret spiller, jeg kan godt lide at bygge ting. og hygge mig.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Nuggi100 på skype
Venner på serveren? Nuggi100

Hvorfor vil du joine vores server: Mine venner siger det er en rigtig god og hyggelig server, så jeg kunne godt tænke mig at spille med dem. derudover er det jo altid dejligt at møde nye mennesker

Jeg har læst og forstået reglerne.
Last edited by ondsmiley on 01 Jul 2013, 13:53, edited 1 time in total.
Ninjastick

Re: ANSØGNING!!!!!!!!!!!!

Post by Ninjastick »

ondsmiley wrote:Dit Navn: Lars

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden begyndelsen. jeg er ser mig selv som en meget rutineret spiller, jeg kan godt lide at bygge ting. og hygge mig.

Hvorfor vil du joine vores server: Mine venner siger det er en rigtig god og hyggelig server, så jeg kunne godt tænke mig at spille med dem. derudover er det jo altid dejligt at møde nye mennesker

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
BetinaLerche

Re: ANSØGNING!!!!!!!!!!!!

Post by BetinaLerche »

ondsmiley wrote:Dit Navn: Lars

Til dagligdag, arbejder jeg i Rengørings branchen. Jeg forsker i rengørings midler. og kan godt lide at udvikle nye og bedre midler til den daglige rengøring, ud over det har jeg 3 børn. men ingen kone,

Godkendt. Kom ind og få en test i reglerne af admin (rød) eller moderator (blå)
Post Reply