Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Mikkelsvane1

Ansøgning

Post by Mikkelsvane1 »

Dit Navn: Mikkel Svane Larsen.

Dit Minecraft Navn: mikkelsvane

Alder: 15

Sted: Vestjylland

Interesser: Spil, computer, playstation, minecraft, wow, League of legends, Fifa

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? jeg har spillet minecraft i 2½ år, og jeg har spillet meget multiplayer på min venners server også har jeg også spillet meget singleplayer for at bliver bedre til at bygge.

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg hørte om den fra en ven og han synes den var rigtig god

Venner på serveren? Newbiealbert, Mastoker

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg har hørt menneskerne er rigtig flinke og hjælpesomme, også elsker alt det i har bygget, jeg synes det utroligt flot, også mangler jeg bare en god server jeg kan spille noget minecraft på. og mine venner spiller også på den, også er jeg også bare utrolig træt af af alle dem servere hvor der bare er en masse grifere

Har du læst og forstået reglerne? jeg har læst og forstået reglerne
Grandt_666

Re: Ansøgning

Post by Grandt_666 »

Mikkelsvane1 wrote:Dit Navn: Mikkel Svane Larsen.

Dit Minecraft Navn: mikkelsvane

Alder: 15

Sted: Vestjylland

Interesser: Spil, computer, playstation, minecraft, wow, League of legends, Fifa

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? jeg har spillet minecraft i 2½ år, og jeg har spillet meget multiplayer på min venners server også har jeg også spillet meget singleplayer for at bliver bedre til at bygge.

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg hørte om den fra en ven og han synes den var rigtig god

Venner på serveren? Newbiealbert, Mastoker

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg har hørt menneskerne er rigtig flinke og hjælpesomme, også elsker alt det i har bygget, jeg synes det utroligt flot, også mangler jeg bare en god server jeg kan spille noget minecraft på. og mine venner spiller også på den, også er jeg også bare utrolig træt af af alle dem servere hvor der bare er en masse grifere

Har du læst og forstået reglerne? jeg har læst og forstået reglerne
Din ansøgning er godkendt.

Lær reglerne godt, og kom ind og få en test i reglerne, af en admin (rød) eller moderator (blå).
Member of The Islanders
Grandt_666

Re: Ansøgning

Post by Grandt_666 »

Testet og promoted
Member of The Islanders
Post Reply