Ansøgning: Minarch

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Minarch
Posts: 1
Joined: 12 Aug 2013, 01:52

Ansøgning: Minarch

Post by Minarch »

Dit Navn: Carsten

Dit Minecraft Navn: Minarch

Alder: 24

Sted: Nordjylland, Hobro

Interesser: Jeg interessere mig meget for servere, programmering og nyere teknologi.

Minecraft erfaring: Har spillet siden alpha og har min egen private survival server (Vanilla).

Venner på serveren? Nej

Hvorfor vil du joine vores server: Grunden til at jeg gerne vil spille på denne her server, er fordi at nogle gange har man behov for ikke at have nogle pligter. Vil gerne være en del af et større community men på samme tid bare slappe af med at fodre nogle dyr og skaffe diamanter.

Har du læst og forstået reglerne? Ja.

Måske ligegyldig information? Jeg ved det ikke:
Som skrevet så bor jeg i Hobro og her den 2. september begynder jeg på UCN i Aalborg hvor jeg skal læse til datamatiker. Det kommer til at tage rigtig meget af min tid. Det betyder også at jeg ender på SU og derfor ikke længere kan have min egen server. Ihvertfald ikke i det nuværende omfang.
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning: Minarch

Post by Nielsen74 »

Minarch wrote:Dit Navn: Carsten

Dit Minecraft Navn: Minarch

Alder: 24

Sted: Nordjylland, Hobro

Interesser: Jeg interessere mig meget for servere, programmering og nyere teknologi.

Minecraft erfaring: Har spillet siden alpha og har min egen private survival server (Vanilla).

Venner på serveren? Nej

Hvorfor vil du joine vores server: Grunden til at jeg gerne vil spille på denne her server, er fordi at nogle gange har man behov for ikke at have nogle pligter. Vil gerne være en del af et større community men på samme tid bare slappe af med at fodre nogle dyr og skaffe diamanter.

Har du læst og forstået reglerne? Ja.

Måske ligegyldig information? Jeg ved det ikke:
Som skrevet så bor jeg i Hobro og her den 2. september begynder jeg på UCN i Aalborg hvor jeg skal læse til datamatiker. Det kommer til at tage rigtig meget af min tid. Det betyder også at jeg ender på SU og derfor ikke længere kan have min egen server. Ihvertfald ikke i det nuværende omfang.
Godkendt, kom ind på serveren og fang en Admin (rød) eller Moderator (blå) for en test om reglerne.
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning: Minarch

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply