hvorfor jeg vil ind
- JensfD
hvorfor jeg vil ind
hej jeg vil gærne ind på denne server for den er mega flot og jeg gæne vil have lidt fler venner men jeg er 11år og bor i Ringsted og jeg har spillet minecraft i 3 år og spiller meget på server xD så det var det hilsen Jens! + at jeg har læst reglerene! xD bej bej
Last edited by JensfD on 16 Aug 2013, 23:11, edited 1 time in total.
- Ninjastick
Re: hvorfor jeg vil ind
JensfD wrote:hej jeg vil gærne ind på denne server for den er mega flot og jeg gæne vil have lidt fler venner men jeg er 11år og bor i Ringsted og jeg har spillet minecraft i 3 år og spiller meget på server xD så det var det hilsen Jens!
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- JensfD
JensfD
jeg er 11 år jeg er lidt føl som og bliver hordit vræd men jeg vil ikke gøre nogen for træd, men jeg vil være gæne bygge et flot hus men det kan jeg ikke inu så jeg må vente og så måske kommer jeg ind og så bygger jeg flot og nu er det den siste jeg laver! så ja bej bej!
- julemand101
Re: JensfD
Også afvist. Eftersom det var din anden ansøgning har du ikke flere forsøg. Find venligst en anden server fx igennem http://www.minecraftlisten.dkJensfD wrote:jeg er 11 år jeg er lidt føl som og bliver hordit vræd men jeg vil ikke gøre nogen for træd, men jeg vil være gæne bygge et flot hus men det kan jeg ikke inu så jeg må vente og så måske kommer jeg ind og så bygger jeg flot og nu er det den siste jeg laver! så ja bej bej!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.