Team Fortress 2, Battlefield 3 og Bomberman events!

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Ninjastick

Team Fortress 2, Battlefield 3 og Bomberman events!

Post by Ninjastick »

Sommerferien er nu, for de flestes vedkommende, vel overstået. Serveren er opdateret til 1.6.2 og der er kommet lidt liv i kludene igen! Det betyder så også at jeg har en idé om at folk er på forum igen 8-)

Søndag d. 25.08.13, kl. 1400, vil der blive spillet op til dans og ballade med noget Team Fortress 2, helst på egen server. Det kræver dog at vi er nok fremmødte, da vi ellers skal ud og finde en offentlig server (Vi har gjort det før, men jeg vil ikke betegne det som en succes). Kom glad og til tiden!

Som nogen nok også har opdaget, så er Humble Bundle ude med et Humble Origin Bundle! Hvis i ikke har opdaget det, så skam jer, for at springe let over forummets Off-Topic, da både Toeffe og Julemanden har skrevet om det... Humble Origin Bundle indeholder, blandt en masse lækkerier, Battlefield 3. Der følger ingen udvidelser med, men det springer vi let og elefant hen over. Lørdag d. 31.08.13, kl. 2000, spiller vi ikke op til dans og ballade, men til nymodens krigsførsel i Battlefield 3! Kom i krigshumør (og til tiden, duh), og læg gerne et billede op i tråden af jer selv, med krigsmaling(sløring, red.)!

Hvis i synes det er for meget lal, og for lidt Minecraft, så fortvivl ej! Der er TNT på lageret i Bomberman Arenaen, og det agter vi at bruge søndag d. 15.09.13, kl. 1900! Har man aldrig deltaget i, eller været til en Bomberman turnering, bør man kraftigt overveje at møde op. Der plejer at være en sund og velvoksen panik, en lille smule teamwork og forfærdeligt mange brag! Løber folk før for TNT kan de være "heldige" at få en spand lava, som udgør et fantastisk nærkampsvåben! Hvis man ikke er mand (eller dame :3) nok til at deltage, bør man ihvertfald dukke op som tilskuer ^^

Hvad angår Team Fortress og Battlefield 3, så foregår evt. sniksnak her. Der kommer en separat tråd til Bomberman, med praktiske information og regler, hvor man kan tilmelde sig med sin makker!

Og så håber jeg godt nok i er klar på noget spas :D!

PS: Hvad angår Team Fortress 2, så har vi en gruppe på Steam, og hvad angår Battlefield 3, så har vi en platoon!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Ninjastick

Re: Team Fortress 2 events (+flere)

Post by Ninjastick »

Som en gentleman skal jeg nok selv starte med et billede!
3234_1156259428414_4483868_n.jpg
julemand101

Re: Team Fortress 2, Battlefield 3 og Bomberman events!

Post by julemand101 »

Jeg er klar!
Image
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Rallemandk

Post by Rallemandk »

I'm Ready!
(billede fra 2011...)
Attachments
DSC_0123.JPG
CasperSK

Post by CasperSK »

Jeg er sgu også klar!
Attachments
Jeg er klar.jpg
we've tried nothing and we're all out of ideas.
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Jeg aner en lighed her?
ninja.jpg
ninja.jpg (30.04 KiB) Viewed 4191 times
turtle.jpg
turtle.jpg (6.51 KiB) Viewed 4191 times
Ninjastick

Post by Ninjastick »

JacobBoTollak wrote:Jeg aner en lighed her?
Ja, åbenlyst... Begge to er ninjaer!
Pars

Post by Pars »

FEDT!
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg har fået sat serveren op så vi er klar til selv at stå for hosting af serveren. Så sørg nu for at komme så mange så muligt så mit arbejde ikke er helt spildt. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
RLarsen

Post by RLarsen »

skal til barnedåb på søndag, så jeg kan nok ikke være der desværre :(
Image
Post Reply