Ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Zlatan_iniesta

Ansøgning :)

Post by Zlatan_iniesta »

Mit Navn: Malte

Mit Minecraft Navn: Zlatan_Iniesta

Min alder: 12

Sted: NordSjælland

Interesser: Spil, Computer, Dyr og Youtube videoer

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten.dk

Venner på serveren? Nej dsv ikke endnu men er meget åben for at møde nye venner.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg elsker at være kreativ og bare bygge løs uden at andre bare kommer og smadrer det. Det er nu også godt med en gang survival uden grief og andet træls. En anden god ting er at hvis man vil PvP'e s går man i PvP og hvis man vil bygge går man i creative. Så bliver det ikke en stor "pærevælling" hvor alle går rundt og er sure på hinanden:)

Har du læst og forstået reglerne? Ja har læst dem godt igennem faktisk 2 gange for at være sikker.

Jeg joiner nok som minimum 2 timer hver dag da jeg er ved min PC både om dagen og nogen gange også om natten;) Tak fordi at du tog dig tid til at læse min ansøgning :D
BetinaLerche

Re: Ansøgning :)

Post by BetinaLerche »

Zlatan_iniesta wrote:Mit Navn: Malte

Mit Minecraft Navn: Zlatan_Iniesta

Min alder: 12

Sted: NordSjælland

Interesser: Spil, Computer, Dyr og Youtube videoer

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten.dk

Venner på serveren? Nej dsv ikke endnu men er meget åben for at møde nye venner.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg elsker at være kreativ og bare bygge løs uden at andre bare kommer og smadrer det. Det er nu også godt med en gang survival uden grief og andet træls. En anden god ting er at hvis man vil PvP'e s går man i PvP og hvis man vil bygge går man i creative. Så bliver det ikke en stor "pærevælling" hvor alle går rundt og er sure på hinanden:)

Har du læst og forstået reglerne? Ja har læst dem godt igennem faktisk 2 gange for at være sikker.

Jeg joiner nok som minimum 2 timer hver dag da jeg er ved min PC både om dagen og nogen gange også om natten;) Tak fordi at du tog dig tid til at læse min ansøgning :D
Godkendt. Kom ind og få en test i reglerne.
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

testede og promodet
Image
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

og bannet for grif
Image
Post Reply