Ansøgning ;)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Aldi
Posts: 1
Joined: 22 Aug 2013, 18:20

Ansøgning ;)

Post by Aldi »

Dit Navn: Mikkel

Dit Minecraft Navn: MelonDash

Alder: 15

Sted: Nordjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, COD og andre FPS spil

Minecraft erfaring: Ja jeg har haft minecraft siden alpha og jeg har spillet på mange andre server som Midgaard og Asgaard det var de 2 jeg spillede mest på da de var oppe da jeg var admin på de 2 også har jeg også haft min egen server som hed My Little Pig en engelsk server som ikke blev særlig stor pga jeg ikke havde tid men ja det var nok det :p

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten.dk

Venner på serveren? Nej men jeg håber da jeg får nogle ;)

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg kan rigtig godt lide jeres community og jeg spillede på jeres server under navnet skild0 på et tidspunkt og jeg kunne rigtig godt lide jeres community/server men der gad jeg bare ikke rigtig vip fordi jeg ikke havde tid til Minecraft men nu hvor jeg har masser tid kunne jeg godt tænke mig og blive det og det ville være temmelig fedt og blive VIP da jeg mangler en server og spille på

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har skam forstået dem ;)

Lidt ekstra info: Jeg bruger rigtig meget tid foran computeren og mindst 2 timer bliver brugt på Minecraft da jeg synes det er et rigtig fedt spil men der vil også være nogle tidspunkter jeg ikke er inde da jeg også har en masse FPS spil jeg også kan lide og spille engang imellem men ja..

Tak fordi du tog tid til at læse min Ansøgning! :D
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøgning ;)

Post by BetinaLerche »

Aldi wrote:Dit Navn: Mikkel

Dit Minecraft Navn: MelonDash

Alder: 15

Sted: Nordjylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, COD og andre FPS spil

Minecraft erfaring: Ja jeg har haft minecraft siden alpha og jeg har spillet på mange andre server som Midgaard og Asgaard det var de 2 jeg spillede mest på da de var oppe da jeg var admin på de 2 også har jeg også haft min egen server som hed My Little Pig en engelsk server som ikke blev særlig stor pga jeg ikke havde tid men ja det var nok det :p

Hvor har du hørt om crafters.dk: Minecraftlisten.dk

Venner på serveren? Nej men jeg håber da jeg får nogle ;)

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg kan rigtig godt lide jeres community og jeg spillede på jeres server under navnet skild0 på et tidspunkt og jeg kunne rigtig godt lide jeres community/server men der gad jeg bare ikke rigtig vip fordi jeg ikke havde tid til Minecraft men nu hvor jeg har masser tid kunne jeg godt tænke mig og blive det og det ville være temmelig fedt og blive VIP da jeg mangler en server og spille på

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har skam forstået dem ;)

Lidt ekstra info: Jeg bruger rigtig meget tid foran computeren og mindst 2 timer bliver brugt på Minecraft da jeg synes det er et rigtig fedt spil men der vil også være nogle tidspunkter jeg ikke er inde da jeg også har en masse FPS spil jeg også kan lide og spille engang imellem men ja..

Tak fordi du tog tid til at læse min Ansøgning! :D

Godkendt. Kom ind og få en test i reglerne.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning ;)

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply