Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
TNTViking
Posts: 1
Joined: 23 Aug 2013, 21:08

Ansøgning

Post by TNTViking »

Hej Crafters,
Mit navn er Marius og jeg er 8 år jeg spiller Minecraft hele dagen, siger min far, det er min far der skriver ansøgningen for mig. Jeg har derfor fundet jer og vil meget gerne være med i jeres verden.

Jeg kan rigtigt godt lide at bygge og finde ting i kreativ mode. Jeg har mest spillet på IPad og er først lige begyndt at spille på computer og multiplayer.

Jeg vil gerne lære en masse af nogle gode spilleren det kunne være sejt.

Når jeg absolut skal udenfor så køre jeg MTB i skoven med min lillesøster.
Og så syntes jeg min far er sej fordi han gider hjælpe mig med minecraft..

Håber i vil have mig med i jeres verden.
Hilsen Marius og far....
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Ansøgning

Post by Grandt_666 »

TNTViking wrote:Hej Crafters,
Mit navn er Marius og jeg er 8 år jeg spiller Minecraft hele dagen, siger min far, det er min far der skriver ansøgningen for mig. Jeg har derfor fundet jer og vil meget gerne være med i jeres verden.

Jeg kan rigtigt godt lide at bygge og finde ting i kreativ mode. Jeg har mest spillet på IPad og er først lige begyndt at spille på computer og multiplayer.

Jeg vil gerne lære en masse af nogle gode spilleren det kunne være sejt.

Når jeg absolut skal udenfor så køre jeg MTB i skoven med min lillesøster.
Og så syntes jeg min far er sej fordi han gider hjælpe mig med minecraft..

Håber i vil have mig med i jeres verden.
Hilsen Marius og far....
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Vil gerne lige fortælle at vores creative world ikke virker i øjeblikket for nye VIP's, da vi mangler et plugin til at styre den verden.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply