Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Akmenrah
Posts: 1
Joined: 11 May 2013, 16:45

Ansøgning

Post by Akmenrah »

Hej.
Mit navn er Rasmus.
Jeg er en 13,snart 14, årig dreng fra Vestjylland, der gerne vil joine jeres server.
Jeg kan i min fritid godt lide at spille Vanilla minecraft, Tekkit, Hexxit og Skyrim.
Jeg kan også(Lidt udenfor den elektroniske verden) lide at skyde med bue og pil og fiske.
Jeg har spillet minecraft siden 1,5 beta, men jeg har først købt min minecraftbruger tidligere i år.
Før det har jeg spillet på venners brugere, men jeg har dog spillet siden omkring 2010.
Jeg har hørt om Crafters fra mine venner, pyrobot1 og anders115151, som også spiller på serveren.
Jeg vil gerne joine serveren fordi at jeg gerne vil være på en server, hvor man kan være af i 3 dage, og komme tilbage til et flot og ugriefet(Nyt ord ftw) hus.
Mit ingame navn er Akmenrah123.
User avatar
Nielsen74
Posts: 374
Joined: 04 Dec 2012, 09:22

Re: Ansøgning

Post by Nielsen74 »

Akmenrah wrote:Hej.
Mit navn er Rasmus.
Jeg er en 13,snart 14, årig dreng fra Vestjylland, der gerne vil joine jeres server.
Jeg kan i min fritid godt lide at spille Vanilla minecraft, Tekkit, Hexxit og Skyrim.
Jeg kan også(Lidt udenfor den elektroniske verden) lide at skyde med bue og pil og fiske.
Jeg har spillet minecraft siden 1,5 beta, men jeg har først købt min minecraftbruger tidligere i år.
Før det har jeg spillet på venners brugere, men jeg har dog spillet siden omkring 2010.
Jeg har hørt om Crafters fra mine venner, pyrobot1 og anders115151, som også spiller på serveren.
Jeg vil gerne joine serveren fordi at jeg gerne vil være på en server, hvor man kan være af i 3 dage, og komme tilbage til et flot og ugriefet(Nyt ord ftw) hus.
Mit ingame navn er Akmenrah123.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply