Ansøgning. =)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Zitca
Posts: 1
Joined: 25 Aug 2013, 18:52

Ansøgning. =)

Post by Zitca »

Dit Navn: Thomas

Dit Minecraft Navn: Zitca

Alder: 28

Sted: Midtjylland

Interesser: Spil, computer, konsoller,minecraft, wow, shoot 'em up, og ja, alt hvad der kan få mit hoved en smule mere kreativ end dagligdagen byder på. ;)

Minecraft erfaring: Jeg har haft en minecraft server kørende sammen med nogle venner, som bare bestod i lidt hygge og morskab med diverse mods. :) Og nu syntes jeg at det var på tide at komme ud i minecraft verdenen og møde nye mennesker... Sååå, her er jeg så. :P

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg søgte på google efter minecraft server, og faldt over denne server, og den virker spændende og venlig, så jeg ville give den et skud. :)

Venner på serveren? Ingen endnu, men jeg håber da på at denne liste vil blive lang før eller siden. :D

Hvorfor vil du joine vores server: Ja, hvorfor egentlig? Godt spørgsmål. Som jeg skrev tidligere, så søger jeg et større community, hvor jeg har mulighed for at møde nye mennesker, og udvide min kreativitet, inkl. at byde andre folk på min kreativitet, og måske en kop kaffe under mit tag. ;P

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst reglerne 100% igennem. Og reglerne virker som at være de samme som jeg selv er inforstået med. Ingen snyd, illegal mods, griefing and so on. Trust me, jeg har været det igennem før. Og jeg har ikke tænkt mig at gøre andet, end at bygge af de resourcer som jeg nu kan finde rundt omkring. Jeg nyder at samle ting selv, og yde for at bygge. Så ja. :) Jeg er inforstået med reglerne.

Og nogle sidste ord. Jeg håber på at blive godkendt af jeres community, da jeg meget gerne vil være en del af det.
Et sanctuary hvor jeg kan have min hybel stående, og være sikker på at det står der dagen efter.
Og måske få nye venner og gode naboer, who knows? ;)

Anyway, jeg glæder mig til at blive en del af jeres sammenhold og ja. Vi ses nok inden længe. :) (Forhåbentlig) :P
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning. =)

Post by julemand101 »

Den er godkendt. Kom ind på serveren og fang en moderator (blå) eller administrator (rød) der så vil give dig en lille test i reglerne. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning. =)

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply