Ansøgning om at blive VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Kralamulala
Posts: 1
Joined: 28 Aug 2013, 17:46

Ansøgning om at blive VIP

Post by Kralamulala »

Navn: Frej

Minecraft navn: Kralamulala

Alder: 14

Sted: Nordjylland

Interesser: Minecraft, natur, cykling, løb, badminton,

Minecraft erfaring: Jeg har spillet i omkring 2 år, cirka det første halve år kun singleplayer, men ellers har jeg mest spillet multiplayer, jeg har spillet på servere som EverSun, McPvP, MySide, TheL33T.

Hvor har jeg hørt om serveren: på minecraftlisten.dk ;)

Har jeg venner på severen: Ja, Creepermorderen

Hvorfor vil jeg joine: Fordi jeg er blevet træt af andre servere, så jeg ville gerne prøve noget nyt... Og så vil jeg også pwne nogle andre i PvP ;) Jeg har spillet i lang tid på serveren EverSun, men så skulle de igen resette mappet, og så gad, jeg ikke mere fordi det er anden gang det har ødelagt en fin by som jeg har været længe om at opbygge. Så jeg har ledt efter en server hvor de aldrig resetter mappet, og det har jeg så fundet! Endelig! ;) Crafters.dk så den skyndte jeg mig at joine da jeg så den på minecraftlisten.dk. Jeg håber at jeg kan få gode venner og et godt og langt ophold på Crafters.dk!

Har jeg forstået reglerne: Ja, jeg har læst dem flere gange, og er helt med på hvad der står i reglerne
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning om at blive VIP

Post by Ninjastick »

Kralamulala wrote:Navn: Frej

Minecraft navn: Kralamulala

Alder: 14

Sted: Nordjylland

Interesser: Minecraft, natur, cykling, løb, badminton,

Minecraft erfaring: Jeg har spillet i omkring 2 år, cirka det første halve år kun singleplayer, men ellers har jeg mest spillet multiplayer, jeg har spillet på servere som EverSun, McPvP, MySide, TheL33T.

Hvor har jeg hørt om serveren: på minecraftlisten.dk ;)

Har jeg venner på severen: Ja, Creepermorderen

Hvorfor vil jeg joine: Fordi jeg er blevet træt af andre servere, så jeg ville gerne prøve noget nyt... Og så vil jeg også pwne nogle andre i PvP ;) Jeg har spillet i lang tid på serveren EverSun, men så skulle de igen resette mappet, og så gad, jeg ikke mere fordi det er anden gang det har ødelagt en fin by som jeg har været længe om at opbygge. Så jeg har ledt efter en server hvor de aldrig resetter mappet, og det har jeg så fundet! Endelig! ;) Crafters.dk så den skyndte jeg mig at joine da jeg så den på minecraftlisten.dk. Jeg håber at jeg kan få gode venner og et godt og langt ophold på Crafters.dk!

Har jeg forstået reglerne: Ja, jeg har læst dem flere gange, og er helt med på hvad der står i reglerne

Den er godkendt. Kom ind på serveren, fang en moderator (blå) eller administrator (rød) og bed om en test.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Ansøgning om at blive VIP

Post by GumZ1110 »

Bannet pga. flyhack
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
Post Reply