Hey, i wanna join

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
UnhappyWack
Posts: 1
Joined: 28 Aug 2013, 22:14

Hey, i wanna join

Post by UnhappyWack »

navn: jespersen, christoffer damkjær

fra: holstebro (7500)

I know i am supposed to write in english..... men jeg ved i er danskere, jeg har længe ledt efter noget at lave og jeg har hørt om jeres server fra en ven *ingen navne nævnt* men jeg kan troværdigt love jer for at jeg ikke har i sinde enten at ødelægge folks ting og- eller øddelægge serveren med spam kommentar. i har min mail som er min egen som jeg tjekker hver dag så alle "news" vil blive set ASAP. håber i kan godkende mig og hjælpe mig med at hjælpe jer. elsker at bygge og konstruere ting som er skabt i virkeligheden, synes det er så sjovt :D !

"problemer med mig? naaaah, vi er et raid her" XD

- Christoffer Jespersen
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Hey, i wanna join

Post by Grandt_666 »

UnhappyWack wrote:navn: jespersen, christoffer damkjær

fra: holstebro (7500)

I know i am supposed to write in english..... men jeg ved i er danskere, jeg har længe ledt efter noget at lave og jeg har hørt om jeres server fra en ven *ingen navne nævnt* men jeg kan troværdigt love jer for at jeg ikke har i sinde enten at ødelægge folks ting og- eller øddelægge serveren med spam kommentar. i har min mail som er min egen som jeg tjekker hver dag så alle "news" vil blive set ASAP. håber i kan godkende mig og hjælpe mig med at hjælpe jer. elsker at bygge og konstruere ting som er skabt i virkeligheden, synes det er så sjovt :D !

"problemer med mig? naaaah, vi er et raid her" XD

- Christoffer Jespersen
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Member of The Islanders
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Hey, i wanna join

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply